Gå til innhold

HW.no guild - Alliance (les første post)


Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

Hva sier dere til å lage et World of Warcraft guild.

Her diskuterer vi, og blir engie om regler, realm og div. andre ting.

Blir dette noe av, vil det etterhvert bli en nettside.

 

Når vi er blitt enige om regler, realm osv, lager jeg en påmeldings-tråd.

 

Edit 06/03/05: Etter avstemning er Silvermoon serveren vi spiller på.

 

Medlemmer:

 

E-Ton som Natulcien (Night elf hunter)

 

RevX som Revx (Human warlock)

 

psilocybe som Serratia (Human priest)

 

Hellslayer som Valbjørn (Night elf hunter)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, vi glemmer ihvertfall Burning Blade.

Alt for overbefolket.

 

EDIT: Problemet her nå, er vell at mangen spiller på forskjellige servere, og har sin character der.

Så la oss først bli enige om regler.

Og, er det noen her som har Webhost? Til å hoste nettside? Eller skal vi bare bruke en gratis? ( IKKE freewebs :mad: )

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar

Jeg er allerede medlem i en annen guild (Bounty Hunters) på Burning Blade, men jeg må si at jeg ikke er helt fan av PvP, og at den eneste grunnen til at jeg spiller der er fordi _alle_ kameratene mine spiller der.

 

Jeg kan vel godt bli med på en guild med medlemmer herfra, men hvilken server er det folk har lyst til? PvE eller PvP? PvP er uaktuelt for min del, da jeg har en PvP-character og guild. Burning Blade burde dere ikke velge av flere forskjellige grunner.

 

Hvorfor ikke velge Shadowsong? Det er denne severen jeg har min Undead Warlock på, og det er mye bedre å spille der enn på Burning Blade.

 

Har dere tenkt å spille Alliance eller Horde? Horde er det eneste aktuelle for min del. Dette var bare et lite innspill fra meg, og jeg forventer vel egentlig ikke noe. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke lage to tråder? En for alliance, og en for horde. Jeg kan fikse poll i begge to, så kan folk stemme på hvilken server folk skal oppholde seg på.

 

Uansett blir det for dumt med minimum lvl20. Skal folk bytte til en ny server og begynne med en ny char, er det ikke særlig hyggelig å la dem måtte kave seg gjennom 20 levels. Da er det gjerne bedre å dele folk opp i levelgrupper, fra 1-10, 10-20, etc..

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Vell, vi glemmer ihvertfall Burning Blade.

Alt for overbefolket.

hva er galt med at det er mange på serveren? Det er jo bare kult.

 

Dessuten er det nærmest aldri kø lenger. Jeg opplevde bare kø de første 3 dagene.

 

Synes burning blade er blandt de beste alternativene til et hw.no guild pga. når spillet kom ut var jo dette serveren de fleste begynte på.

 

ellers virker forslaget veldig fint =)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke lage to tråder? En for alliance, og en for horde. Jeg kan fikse poll i begge to, så kan folk stemme på hvilken server folk skal oppholde seg på.

 

Uansett blir det for dumt med minimum lvl20. Skal folk bytte til en ny server og begynne med en ny char, er det ikke særlig hyggelig å la dem måtte kave seg gjennom 20 levels. Da er det gjerne bedre å dele folk opp i levelgrupper, fra 1-10, 10-20, etc..

Veldig fine ideer, psilocybe :D

Jo, hvist du gidder å fikse poll, kan jeg lage to tråder.

 

Er helt enig i det med levels..

Blir for kjipt med min. 20.

 

EDIT: Haha, se på postcounten min :):devil:

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...