Gå til innhold

Beste 19" lcd skjerm til ca 4000kr


Thraze

Anbefalte innlegg

Da var tiden kommet for å få tak i en ny skjerm. Har endel ting å tenke på angående det å kjøpe en ny skjerm.

 

1. Jeg nekter overhodet å spille på en skjerm med pixelfeil.

2. Jeg spiller mye, så det bør være lite etterslep.

3. Kvaliteten på bildet bør være bra, jeg er litt kresen på slikt ;)

 

Har tenkt på både Samsung 913N og BenQ FP937+. noen andre forslag? Eventuelt hvilken er best?

 

Takker hjertelig for info.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Da var tiden kommet for å få tak i en ny skjerm. Har endel ting å tenke på angående det å kjøpe en ny skjerm.

 

1. Jeg nekter overhodet å spille på en skjerm med pixelfeil.

2. Jeg spiller mye, så det bør være lite etterslep.

3. Kvaliteten på bildet bør være bra, jeg er litt kresen på slikt ;)

 

Har tenkt på både Samsung 913N og BenQ FP937+. noen andre forslag? Eventuelt hvilken er best?

 

Takker hjertelig for info.

3749062[/snapback]

 

Annbefaler deg å vente noen dager på SM245B som er en helt ny 24" widescreen som er den første med TFT TN-film panel og lav ms har den også. Prisen er jo meget bra, så håper hw.no spytter ut en test rett før den kommer i butikkene den 12. juni.... http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...85;c:36167;r:pg

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Da var tiden kommet for å få tak i en ny skjerm. Har endel ting å tenke på angående det å kjøpe en ny skjerm.

 

1. Jeg nekter overhodet å spille på en skjerm med pixelfeil.

2. Jeg spiller mye, så det bør være lite etterslep.

3. Kvaliteten på bildet bør være bra, jeg er litt kresen på slikt ;)

 

Har tenkt på både Samsung 913N og BenQ FP937+. noen andre forslag? Eventuelt hvilken er best?

 

Takker hjertelig for info.

3749062[/snapback]

 

Annbefaler deg å vente noen dager på SM245B som er en helt ny 24" widescreen som er den første med TFT TN-film panel og lav ms har den også. Prisen er jo meget bra, så håper hw.no spytter ut en test rett før den kommer i butikkene den 12. juni.... http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...85;c:36167;r:pg

8756979[/snapback]

 

Det er 6 bit, ikke 8. Altså er fargene dass :(

Lenke til kommentar

Siden dette er første PC LCD med slik type panel, så er nok greit å vente til reviews dukker opp før en konkluderer noe som helst. Personlig regner jeg med at den ikke er bra til allt siden den er 3000,- billigere enn den billigste 24" idag, men håper den er meget bra til spill/film og er duganes til foto. Men kommer aldri til å kjøpe denne uten å ha lest test først...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...