Gå til innhold

Tiltalt for å ha fjertet på kona


Pain193

Anbefalte innlegg

Når en ser på det de andre tiltalepunktene ja,

Den tiltalte mannen må møte for ytterligere 12 forhold i tingretten førstkommende mandag. Blant tiltalepunktene, er én episode, der mannen skal ha truet sin tidligere kone med motorsag. I tillegg skal han ha vist frem bilder av jenter som menstruerer eller tisser, samt at han ved flere anledninger skal ha dratt ned buksa og vist rompa foran henne.

 

Besøksforbudet mot den tidligere kona, har tiltalte brutt åtte ganger.

 

Derimot ser jeg ikke noe større poeng i å legge til akkurat dette som et eget tiltalepunkt. Kunne heller blitt brukt under sakføringen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken del mener du er tragisk DjSlayer?

Det er tragiskt att slikt skjer, og når det skjer så velger folk å le av det, samme hvor nedverdigene det er for offeret. Det er misshandling, ikke noe man ler av eller kaller "Amerikanske tillstander" når det ender opp i det norske rettsvesenet. En misshandler gjør allt for å vise hvor verdiløst offeret er, det er en del av hersketeknikken.

Hvis denne tråden hadde hørt hjemme noe sted, hadde det hvert under Politikk, Religion og Samfunn.

Att noen velger å le av det viser bare hvor uvitende og naive de er.

 

- D.J.

Lenke til kommentar

Som jeg har nemt tidligere synes jeg det er latterlig at dette skal komme opp som et eget tilltalepunkt (en kan jo selvsagt strekke seg til å forstå anklagers valg med å inkludere dette). Akkurat dette punktet er noe som kunne blitt brukt i sakføringen. Som enkeltpunkt er dette, slik jeg ser det, ikke på noen måte grunnlag for tilltale. Samlet med resten er det en anne sak, nå har de nok en grei nok sak da han skal ha truet sin tidligere kone med motorsag.

 

Om du vil ta opp tråden i Politikk, Religion og Samfunn for videre diskusjon så legg inn en link her da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...