Launch Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 (endret) Er det noen som har prøvd en NEC 3520A DVD brenner i eksternt kabinett med USB2.0? Ser ikke ut til å fungere her... Den blir funnet, men nekter å lese og brenne plater. Har prøvd både Plextor CD brenner og NEC 1300A i det eksterne kabinettet og de fungerer helt fint. Kan det være noe med firmwaren (V 1.04)? Tilkoblet vanlig IDE så fungerer den problemfritt. Edit: Irriterende, ser jo at det selges eksterne utgaver av den overalt, MÅ jo fungere på en eller annen måte da Endret 26. februar 2005 av Launch
OC-Freak Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Virker fint med et Zynet USB 2.0 /firewire kabinett. Har hatt en del problemer med blant annet IcyBox kabinetter. Pass på at jumperen står til master
Launch Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Joda jumperen står riktig og den blir jo funnet, den vil bare ikke lese eller skrive no Prøvde med ny IDE kabel i boksen, de andre virket, men ikke 3520
Launch Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Får vel bare kjøpe et nytt Zynet USB 2.0 /firewire kabinett også da *Sukk* Hvilken modell bør jeg ta?
OC-Freak Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122588&cks=SPK Dette er det jeg har.
Launch Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Nå VET jeg ihvertfall at det var 5,25" kabinettet mitt som kødder med meg. Koblet DVD brenneren til et ekternt 3,5" HD kabinett uten selve kassen rundt da selvfølgelig, og det fungerte suverent!
Launch Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Likte Zynet "Black Solar External Enclosure Series" best, http://www.zynet.com.tw/product/ee/ee.htm kjipt at ingen selger den. Bestillte samme som du har så vet jeg at jeg får noe som funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå