steinhun Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Har problemer med KotOR2. Spillet oppførte seg noenlunde greit på Peragus, men med en gang jeg kom til Telos så begynte det å hakke noe sinnsykt. Noen som har peiling på om det er sluppet en hotfix til dette? Har ATI 9800SE med 5.1 driverene. Rart det skulle starte å hakke med en gang jeg kom til en ny verden?' Edit: Fant ut av problemet, hjalp å oppdatere fra 5.1 til 5.2 og flytte spillet til C: Endret 25. februar 2005 av Celeb0rn
Kosmo Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Jeg har akkurat det samme problemet. Det hakker sinsykt når jeg kommer til Dantoine. Blir helt umulig å spille da alt liksom henger seg opp, har de nyeste ati driverene også 5.2. Har prøvd å stille grafikk fra høyest til lavest, men hakker fremdeles. Jeg har et raden 9800 pro kort. Har testet Omega driveren også, men samme bug her også. Noen som kan hjelpe meg? mvh Kosmo Endret 28. februar 2005 av Kosmo
Edvino Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 samme som skjer med meg... har foresten og et radeon 9800 pro.. Er det noe vits å ha vært på Dantoine før Nar Shaada (elns)? Lurer på om man får med seg en eller annen jedi som er god å ha..
gnom1 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Nei, det er ingen vits å ta Dantoine før Nar Shaada med tanke på det. NPCen du kan plukke opp på Dantoine er ikke så mye verdt Ang hakking så sleit jeg veldig med Radeon korte mitt jeg òg. Ikke bare hakking; først fikk jeg ikke installert spillet i det hele tatt, etterpå var det bare hakking og krasjing i et sett. Etter at jeg bytta til et Geforce kort går det så mye bedre, men det kan jo være andre greier inni bildet, både software og hardware
steinhun Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Jeg har funnet en annen løsning på problemet, ved å gå inn på graphics og skru av og på soft shadows så forsvinner hakkingen.
Tom_F Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Angående Dantooine, jeg hadde også problemer med ekstrem lag der, spesielt rundt Khoota. Fant en løsning her: http://forums.lucasarts.com/thread.jspa?th...31544&tstart=50 som fungerte godt for meg, hadde ikke antydning til lag etterpå:-)
BioNor Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg har funnet en annen løsning på problemet, ved å gå inn på graphics og skru av og på soft shadows så forsvinner hakkingen. Slik løste jeg det også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå