Gå til innhold

CS:S nekter å fungere lenger enn 5min etter ny hd


Anbefalte innlegg

Problemet er at hver gang jeg spiller cs:s så fryser hele pc'en etter alt fra 1-5min uten noen som helst symptomer på at det snart tar kvelden - det bare fryser , dette er mildt sagt irriterende.

 

Alt fungerte brillefint før jeg instalerte en ny wd raptor (36gb) som os disk, hadde fra før en segate barracuda 200gb til "alt", men denne fungerer nå bare som lagring - Kan dette ha noe å si, eventuelt hvorfor? Har prøvd å instalere på begge diskene, men resultatene er de samme...

 

I tillegg til raptoren satte jeg i en 20>24 adapter på strømforsyninga til hk, det merkelige er at uten denne så går spillet gjerne 2min lenger før det bare fryser. Jeg er fullt klar over at jeg ikke trenger denne overgangen, men inni meg bor en liten perfeksjonist som ikke likte at det vare 4 "ledige" hull.

 

--- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cs

--- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_hl2mp

--- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dod

 

Dette står også i console, noe det ikke gjorde før raptoren kom i hus - Hva er dette, og kan det ha noe å si?

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette, da jeg for tiden er tvunget til å spille 1.6 - I nøden spiser selv fanden fluer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener ganske bestemt at jeg ikke fikk alt det der "missing bla bla bla" før, men men drit på det, hvis andre og har det og cs:s funker fint hos dem så...

 

Nei, har ikke klokka skjermkortet. Har et x700 pro (Jada, vet jeg heller skulle kjøpt et 6600gt) men det har jo selvfølgelig ikke temperaturmåler, så jeg har rett å slett ikke turd før jeg får termometer...

 

Kan kanskje nevnes at jeg har de nyeste omegadriverne...

Lenke til kommentar
Snakk med de du kjøpte den av.

 

Prøv å få ny.

 

Har du prøvd å ikke bruke den 20->24 pins greia?

Hd'en er det ingenting galt med, kjører jo windows derifra. Og ja, jeg har prøvd uten 20>24 adapteren; som sagt så fungerer det noen minutter lengre uten denne, men det er alt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...