SebRam Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har for øyeblikket en Shuttle XPC SB95P V2 barebone, og hadde egentlig tenkt til å kjøpe Sapphire x850XT PE, som jeg vet passer til barebonen. På grunn av at Sapphire x850XT PE er utsolgt _overalt_ vurderer jeg heller å kjøpe Club3D x850XT PE. Det jeg da lurer på, er om dette kortet vil passe?
CybKnight Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 P-utgaven av kabinettet har vanligvis PCIe 16x slotten til venstre, og 1x til høyre. Dvs. du har plass til dobbelthøydekort hvis du ofrer 1x slotten.
SebRam Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 så det vil si at "alle" x850 kortene med Artic Cooling kjøling vil passe til barebonen? Har nemlig planer om å kjøpe Sapphire x850XT PE med Artic Cooling kjøler etterhvert.
aspyr Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Kjøleren på de kortene suger jo all luften fra "bunnen" av kortet.... Så det kan godt hende det blir rimelig varmt seb
SebRam Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Hva blir varmt? Uten Artic Cooling kjøler? Må jo først få vite om greiene passer
aspyr Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Det skjermkortet suger all luften det kjøles ned med fra siden som står mot veggen... så om det ligger helt inntil veggen blir det nok varmt.. det er jol ingen store hull midt på sideveggen i en shuttle
WildEye Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Det skjermkortet suger all luften det kjøles ned med fra siden som står mot veggen... så om det ligger helt inntil veggen blir det nok varmt.. det er jol ingen store hull midt på sideveggen i en shuttle SB95PV2 har pcie sporene på andre siden (venstre side bakfra) enn tidligere modeller, så skjermkortene trekker luft fra midten av maskinen. Jeg vurderer å kjøpe denne boksen, og lurer på hvilke 6800GT eller Ultra kort som passer.
CybKnight Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Vil tro at de fleste 6800 kortene skulle passe oxo... De er tross alt ikke mer enn to slotter brede de heller...
WildEye Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Vet at den har plass til 2 ved siden av hverandre, men jeg tenker mer på lengde og bredde for kjøleren, som ikke nødvendigvis har like god plass inne i så små kabinett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå