Gå til innhold

Innlegg/emner forsvinner bare!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har skjedd mange ganger, at inlegg/emner forsvinner, jeg trykker send/lag nytt emne, og venter til jeg ser at det har kommet opp, og jeg er sikker på at jeg ikke trykker på forhåndsvis. Driver mods/admins og leker med meg ellerno?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er jeg sikker på at jeg skrev noe om at jeg hadde det chieftec kabinettet, bare annen type og at det var tungt. Og at han burde velge noe lettere og penere, og jeg lagde en tråd i pcen fungerer ikke forumet, om at skjermen går i hvilemodus når jeg spiller, osv.
Skrevet (endret)

Rare greier, kan det være at det er så mye trafikk her, at noe informasjon går tapt? For jeg er bombesikker jeg har posta i de trådene.

edit: Var jo en gang dette skjedde, bare da var det alle inlegg i et vist tidspunkt, kan det være dette skjer hele tiden, bare ikke så omfatende?

Endret av hba
Skrevet

Jeg har også opplevd dette en gang. Jeg postet, så at posten var der før jeg gikk ut av tråden. Er 100% sikker på at jeg postet der også, og det jeg skrev der var ikke noe spam og heller ikke noe useriøse greier. Merkelig...

Skrevet

Hva var det som skjedde da masse tråder/innlegg fortsvant? Rett før jul tror jeg det var. Var det serverproblem da eller? Litt OT, men bare lurer...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...