Gå til innhold

overtale kompis til å kjøpe WoW! hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo.

Nå har jeg kjøpt meg WoW og synest det er veldig gøy. Det som er kjedelig er jo å ikke ha en kompis å spille det med! (en KOMPIS, ikke en fyr fra slovenia eller noen jeg finner der inne).

Kompisene mine sier bare:"ååhh, først 500kr som er dyrt og så 120kr extra i månded!?" det blir 120 for dem fordi de skal kjøpe time cards. "og på 1 år vil jo dette bli 1460kr (mattemattik er jeg ikke god i da men kanskje dette er rett:) ).

Hva slags gode argument kan jeg gi? hittil har jeg dette: de kjøper skjokkolademelk på skolen hver dag, det vil si 5x10kr i uka. det vil bli 200kr i mnd, som blir 2400kr på ett år! visst de da drikker vann istedenfår 3 dager, og skjokemelk 2, ville de altså spart nok penger for WoW i 1 år.

men hva svarer de da? dette er bare komisk men de svarer: "jeg skal nå leve, jeg drikker ikke vann 3 dager i uka på skolen pga ett spill" og noen andre unskyldninger som er helt bort i natta.

noen her som kan hjelpe meg med noen bedre "forslag" om hvorfor de MÅ ha wow?(eller burde ha wow).

her hjelper det ikke mye med: det er kjempe bra, ruler max, supermegakjempe stili, nei du må nok si litt bedre visst disse her skal overbevisest! :D

denne tråden kan og hjelpe andre som trenger å overbevise sine kompiser ijenn!! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å spille Guild Wars når det kommer i slutten av April!

Ingen månedsavgift og etter det jeg har sett i BETAEN så ligger det an til å bli et vannvittig bra spill!

Skrevet

Du kan jo argumentere med spilltiden da, at spillet aldri slutter. Men hvis de ikke er gamere så er vel kanskje ikke dette det beste argumentet. Det kommer vel egentlig i bunn og grunn på hva slags personer de er, det er ikke sikkert at de hadde likt spillet i det hele tatt. Du kunne jo latt noen av de spille litt på din konto da, kanskje de blir hekta!

Skrevet

Jeg har flere kompiser jeg må overtale jeg også. Et par av de må konverteres fra Ragnarok Online. Min strategi er å kjøre en demo på prosjektor ei helg, hvor jeg har tenkt å ta med de på en reise gjennom Azeroth på ryggen av en "ørn". Det fikk hvertfall jeg hakeslepp av da en high level-kamerat av meg tok meg med på sightseeing.

Skrevet
det blir 120 for dem fordi de skal kjøpe time cards. "og på 1 år vil jo dette bli 1460kr (mattemattik er jeg ikke god i da men kanskje dette er rett:) ).

Må nok skuffe deg her, regnestykket ditt er feil :)

Første måneden er gratis, men her ligger jo kostnaden i selve innkjøpet av spillet.

Det vil derfor se slik ut : 500+120*11=1820. Faktisk ganske dyrt.

Og hvordan du kom til 1460 skjønner jeg ikke, 120*12=1440 :p

Skrevet

hehehe, jeg sa jo jeg var dårlig i matte. Disse her er gamers og spiller ofte, hver dag nesten. eneste grunnen de ikke helt har bestemt seg er fordi det er så dyrt sier di. :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...