Gå til innhold

Er source nede ?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, men hva er vitsen med å spille?

Hvis det ikke har noe å si om du egentlig er bedre enn en annen?

Er jo et konkurransespill

Klart det ha noko å sei om du er bedre enn andre...

Skrevet

Nah, ikke i den grad som i 1.6, men det er merkelig hvordan alle som er dårlig i 1.6 sier at source er mye bedre.

Har en kamerat som skryter av source, og grunnen til at han spiller det er nok fordi han ikke klarer no i 1.6.

Ikke for å være helt geek, men source er et spill for newbs, enkelt og greit.

Skrevet
Jeg kommer ikke inn på Source, er det nede nå? kommer ikke inn :(

Kommer inn på cs;cz

OT:.

Blir litt provosert når jeg ser folk skriver, Source er nede. source ditt, source datt..

hvorfor sier dere bare Source? det er en GRAFIKK motor som heter source.. ikke et spill..

Når du sier source kan det liks så godt mene DoD: source (selv om det ikke har komme enda), kan være HL: Source..

det jeg mener er at man bør heller skrive navnet på spillet en navnet på grafikkmotoren, når man trenger hjelp!

Ah. det var godt å få ut :p

Skrevet

Men når du er på et CS-forum og snakker om source, kan det da likegjerne være DoD?

Vel, hvis du er dum så :p

Men ellers brukes Source som en betegnelse på Counter-Strike: Source

Skrevet

Du startet denne tråden fordi du er uvitende, CS:Source kan ikke "være nede" og de andre funker.

Du må ha noen problemer med pc-en din eller noe innstillinger på source....

Skrevet

Har en forholdsvis grei maskin, (1024 ram Radeon 9800 pro, 2ghz) og kjører glatt source, men det er fortsatt et drittspill.

Nedenfor er vel det som karakteriserer majoriteten av source spillerne:

Guttunger som spiller source er som oftest aldersgruppen 8-14 som akkurat har fått ny datamaskin av mamma og pappa.

F.eks. Satt på nettcafè med klanen igår, vel, vi fikk ikke plass fordi det satt 4-5 unger (8-11) og spilte source

"Å e detta forrno?" (Kikker på en flash), hva gjør den forrno a?"

"Hvem er jeg på lag med? Han røde eller han blå?"

(Sitter på Vgui-menues og kikker på bildene av våpna og handler med musa)

:wallbash:

Disse har nok ikke prøvd 1.6 og nekter å spille det fordi det har for dårlig grafikk......

Skrevet (endret)

Forstår ikke hva som er bedre med 1.6 (sett bort ifra "drittungene") Er jo på ingen måte et mer avansert eller gjennomført spill... Er nok bare fordi medlemmene i de dustete klanene ikke alle har råd til HL2, evt. ikke har bredbånd slik at de ikke gidder å oppdatere CS :roll:

Endret av ADT
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...