Mrlarseirik Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) Når jeg prøver å kommer meg inn på en server får jeg meldingen Connection feiled Package '***' mismatch Det det står *** kommer det opp forskjellige ord avhengig av hva verden jeg prøver: f.eks m2-foliage #topic endret av moderator jankee# Endret 23. februar 2005 av Jankee
MrLee Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 har du prøvd å reinstallere? kan høres som at en eller annen fil sjekk ikke klarer å verifisere filene dine, sikkert noe ang. anti-cheat teknologi...
Mrlarseirik Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Jeg har prøvd å reinstallere, jeg kan jo prøve å laste det ned på nytt...
Neptun_ Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Ta også reset game patches hvis det finnes det eller noe lignende der.
Mats1988 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hadde lignende problem før jeg reinstalerte det som MrLee nevnte, da funket det fint.
BioNor Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 (endret) Det er ikke Punkbuster som gir deg problemer da? http://www.punkbuster.com/index.php?page=dl-aa.php Endret 23. februar 2005 av BioNor
Mrlarseirik Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Mange som har gidd meg tips her, men jeg har ikke så mye peiling. Ta også reset game patches hvis det finnes det eller noe lignende der. smile2.gif Det vil si? Det er ikke Punkbuster som gir deg problemer da? ?
Jankee Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå