Gå til innhold

problem med opra og IE


Anbefalte innlegg

Jeg har satt opp ei hjemmesida, som lissom skulle dekke 100% uansett da.. men det funka jo heller dårlig!

jeg har mange små bilder stabla opp etterhverandre for å danne bakgrunden hvor det skal stå Navigasjon o.l.

og under der har jeg en hvit rute, med en svart kant som jeg skal ha linker i!

Det som er problemet mitt er bredden ruta med den svarte kanten ikke vil bli like lang som lengden på den over! (alle de små bildene)

Det blir knall i Opera når den står på 85%, men såfort jeg da åpner i IE blir den en halv cm mindre enn bildet over! Noen som har en løsning på problemet mitt? :cry:

 

http://raumyr-racing.tk

 

Tusen takk for all hjelp! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så det blir sånn pga den W3C-tingen? :blush: er ikke så veldig langt inni detta her serru! Men er det noe jeg kan gjøre med det da? Hva ville du gjort hvis du skulle fixa det lokaltog? hehe :p (virker som du kan endel! ;) )

Årsaken _kan_ være fordi du bruker en tabellbasert layout. Jeg orker ikke sjekke engang, det er flere år siden jeg brukte tabeller til layout sist.

 

Det jeg ville gjort var å lære meg skikkelig HTML og CSS, og bygge opp websiden på nytt. En linksamling ligger i stickytråden i denne kategorien, der er det mange nyttige linker til websider med nybegynnerguider. Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...