Alt-Ctrl Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ja, jeg har lurt på dette. Og hvis historiene er hentet fra diverse bøker har jeg svært lyst til å lese de. Er ikke ferdig med KOTOR2 enda. Men historien i KOTOR var utrolig bra. Nesten så man drømmer om at det kommer en film om de hendelsene også.
havfal Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 en film hadde bare gjordt det dårligere. makan til innertier på historie i et spill skal du lete lenge etter. har mine tvil til bøker im dette, men se ikke bort fra at det kommer noen. er ikke sikker da.
Alt-Ctrl Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Hvis de hadde lagd to tre filmer om KOTOR 1, i samme kvalitet som den som lages nå. Hadde ikke jeg klagd. Me da måtte selvfølgelig filmen fulgt spillet ganske tett. Riktige navn på personene osv.
JediMindTriks Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 mye er hentet fra bøker og filmer, alle de kjente stedene, alle de kjente menneskene, exar khun, etc, men selvfølgelig er mye oppdidktet for kotor serien
ehs5 Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Tror ikke det. Men det hadde jo vært gankse tøft, hvis det hadde kommet noen KotOR filmer. Ja, jeg er en stor Star Wars-fan.
Zippio Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Tror ikke at hovedpersonene er med i noen av bøkene. KOTOR utspiller seg lenge før bøkene og filmene.
ehs5 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Tror ikke at hovedpersonene er med i noen av bøkene. KOTOR utspiller seg lenge før bøkene og filmene. Flere tusen år før faktisk.
Seonaith Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) KOTOR er et kort kapittel i Tales of the Jedi. En av de mange geniale Star Wars Tegneseriene fra Dark Horse Comics. http://pc.ign.com/articles/388/388519p1.html Endret 23. april 2005 av Kyrre (GHL)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå