Gå til innhold

Plexi `n Alu [update 2.5]


Anbefalte innlegg

Angående PSU-feste.

Kan du ikke bare feste den bak og i topp (ser på sketchup-tegningen)?

Hvis du skal bytte kabinett igjen eller selge PSU'en snart så ville jeg ikke festet den med silikon. Det sitter "bom fast". Kan vel kanskje løses opp med alkohol av en eller annen sort... Hadde ikke det for hånden da jeg sendte min i retur til microplex. Men, de tok den inn inv_biggrin.gif

Da må det være et ganske tjukt lag med silikon, det er 1- 1.5cm mellom psu og topp...

De må ha lurt litt hos microplex, når det kom en silikon dekt PSU inn... :whistle:

 

EDIT: Skal høre med de anngående sponsing, men det er faktisk hardware jeg sliter med nå..

Angrer så sykt på at jeg brukte 2000,- hos microplex... :blush:

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående PSU-feste.

Kan du ikke bare feste den bak og i topp (ser på sketchup-tegningen)?

Hvis du skal bytte kabinett igjen eller selge PSU'en snart så ville jeg ikke festet den med silikon. Det sitter "bom fast". Kan vel kanskje løses opp med alkohol av en eller annen sort... Hadde ikke det for hånden da jeg sendte min i retur til microplex. Men, de tok den inn inv_biggrin.gif

Da må det være et ganske tjukt lag med silikon, det er 1- 1.5cm mellom psu og topp...

De må ha lurt litt hos microplex, når det kom en silikon dekt PSU inn... :whistle:

 

EDIT: Skal høre med de anngående sponsing, men det er faktisk hardware jeg sliter med nå..

Angrer så sykt på at jeg brukte 2000,- hos microplex... :blush:

Jeg la ved et skriv i pakken der jeg sa hvorfor silikonen var der. Men, PSU var defekt så de brydde seg vel ikke om litt silikon :!:

 

Jeg fikk faktisk sponsorgaver for 700-800kr av 3dfxcool. Det var ganske bra. Kanskje du kan spørre om en ny og bedre pumpe til BigWater?

 

Jeg lurer på å kjøpe BigWater med GPU-kjøler og to radisser. Er litt redd for pumpen da...

Hva bruker du nå, boxed? Får du noen retur etc. på pumpen?

Lenke til kommentar

Kjører med boxed nå ja, eller akkurat nå har jeg fått låne lillesøsteren min sin pc.. :p

Kan ikke spille på "min" egentlig moren min sin menmen (P4 1,7. 128mb RDRAM. Siluro T400 64mb) Venter fortsatt på retur nr. fra mpx..

Er jo ikke sikkert at jeg blir sponset idet hele tatt av de, men skal høre.. ;)

Lenke til kommentar
Kjører med boxed nå ja, eller akkurat nå har jeg fått låne lillesøsteren min sin pc.. :p

Kan ikke spille på "min" egentlig moren min sin menmen (P4 1,7. 128mb RDRAM. Siluro T400 64mb) Venter fortsatt på retur nr. fra mpx..

Er jo ikke sikkert at jeg blir sponset idet hele tatt av de, men skal høre.. ;)

Jepp, lykke til. God påske forresten. Nå må jeg stikke, nybakte boller mmmm.. :dribble:

Lenke til kommentar

Liten update.. !

 

Måtte som sagt lage ny front etter at moren min snublet i den forige..

Så jeg har stresset litt med det, ellers har jeg prøvd å finne ut hvordan jeg skal feste PSUen. Blir vel å feste den med en sort får vinkler til toppen.

 

Har ikke fått lagt på noe mer "speilings tape" skal spørre en proff om han vil gi meg noen tips, var ikke helt fornøyd med resutlatet på de sidene jeg har tatt..

 

Ellers har jeg prøve montert litt:

hk_1.jpg

Ble ikke helt fornøyd med den perforeringen.. :/

Skal kutte skruene etterhvert. ;)

bak_1.jpg

 

Ble ganske fornøy med hjørnene, var ikke lett og få det riktig med 3mm plexi den er altfor bøyelig. Så hvis det er noen andre som har planer om å lage plexi kabbis, bruk mer enn 3mm.. ;)

hjorne_1.jpg

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Steike!

Det ble bare rått. En mye etterlengtet update, verdt å vente på.

Syntes speileffekten bak var rå. Stå på.

Vi får ta et LAN når det blir ferdig.

Sexy :love:

Takker.. :D

Jezz, LAN må nok fikses.. ;)

 

Blir å legge på mer speilingstape rett etter påske regner jeg med.. :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

*hark host*

 

Har du ikke satt opp PCen så den er klar for gaming til helga? Den lakkerte altså.. ^_^

Du sa du skulle ta tipset til han ene..

Høytrykk spyle hovedkortet og slikt. :yes:

 

 

Uansett, blir wicked det der. :thumbup:

 

 

*Edit* Typo... :nei: */Edit*

Endret av jebus2
Lenke til kommentar

Jøss, dette var jammen meg bra! :D er MEGET imponert over festemetoden for å holde plexibitene sammen :) Bruker som regel bare å sitte og kose meg mens jeg bare ser på bildene i worklogs, men hvis noe er bra må jeg svare vettu! Denne skal jeg følge med på! Lykke til videre :thumbup:

Lenke til kommentar

Joda, men det er ikke så mye mer å se akkurat nå...

Blir å jobbe mye nå da, bestiller komponentene i morgen. Og kabinettet skal være ferdig når de kommer i posten. :thumbup:

 

Gunz: jeg forbinder sotet med svart (sot er svart), mens jeg har brukt en sølv type..

Håper du får det til, legg ut bilder.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...