Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i wow?


Anbefalte innlegg

Hallo, som tittelen sier er jeg veldig interesert i å få tak i World of Warcraft. Bor for tiden i Drammen, og lurer på om noen av dere vet hvor jeg kan få tak spillet. Var nettop i byen i sjekket de fleste butikkene, men alle var utsolgt og sa de ikke fikk noen inn før slutten av mars.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei !

 

Ring Ram&Rom på Oslo S, de hadde flere kopier inne for 3 dager siden.

Ring også til et par Free Record shops, også der var det flere butikker som hadde de i hyllene - hvis alle RAM&ROM'ene i Oslo er utsolgt, samt Free Record shop. Kan du ringe til noen av alle spaceworld'ene her.

Så slenger du deg på toget inn til Oslo og kanskje du er online iløpet av kvelden ?

Lenke til kommentar
Hei !

 

Ring Ram&Rom på Oslo S, de hadde flere kopier inne for 3 dager siden.

Ring også til et par Free Record shops, også der var det flere butikker som hadde de i hyllene - hvis alle RAM&ROM'ene i Oslo er utsolgt, samt Free Record shop. Kan du ringe til noen av alle spaceworld'ene her.

Så slenger du deg på toget inn til Oslo og kanskje du er online iløpet av kvelden ?

Gjorde som du sa, og ringte ram og rom på oslo s. De hadde flere igjen og jeg drar dit nå. Tusen takk for hjelpen, jeg elsker deg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...