Gå til innhold

Total War: Protektorater fikset i patchen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet en ny champaign som Julii etter patchen og etter å ha tildelt spanjolene noen ydmykende nederlag sendte jeg min beste diplomat til dem for å forhandle om overgivelse. De hadde to provinser igjen og for 2500 denarii + Osca gikk de med på å bli protektorat.

Det fine er at de betaler meg 3000-7000 denarii pr. turn og de er også lojale mot meg. Før patchen var det jeg som ga penger til protektoratene :mad:

Protektoratene teller med i de provinsene man kontrollerer.

Hvis de bare klarer å fikse min families ufruktbarhet blir jeg fornøyd. Jeg har 12 provinser og 8 guvernører med en gjennomsnittsalder på ca 50 :(

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njaa, er ikke helt sikker på det.

De første par åra så får du penger. Men etterhvert så virker det som om de pengene som står på finans scroll'en bare er tall, du får faktisk ikke penga.

Det betyr at protectorates er ubrukelige etter noen år. Men det er fortsatt morro å eie en annen nasjon istedenfor å utrydde dem såklart, så de brukes fortsatt.

Skrevet (endret)

Utryddet alle romerske familiene bortsett fra Bruuti i spillet jeg holder på med nå (spiller som germania). Jeg tilbød dem 50K denarii og et par provinser (Jeg hadde tatt alle bortsett fra en), og nå er de b*tchen min, som bare må sitte og se på at tyskere overtar verden :D Det beste er at jeg fikk igjen 53K neste runde, så det kosta meg ingenting.

Off topic:Fant ut at det igrunn er sinnsykt artig å spille som barbar, trenger ikke tenke så mye på bygge ut byene, de fleste er maks utbygd uansett, så jeg kan konsentrere meg om slagene istedet, er det som er artig. Ikke mye som kan stå imot når et par-tre grupper chosen axemen er kommet opp på murene :)

Endret av CSSSK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...