lobo14 Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Vil bare sende en takk til Digitalimpuls i Trondheim. Har fått kjempe service der når det gjelder bytting av defekte varer. Er meget fornøyd.
Møkkalasset Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Det er bra... kan hende eg skal ha meg noko hos dei
Malvado Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Flott at du skryter Digital impuls opp i skyene på din første post, sørg for å være aktiv på forumet så skal jeg stole på deg
TEE Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hva er problemet egentlig? Hvorfor er det kun sutring og kjefting om butikker som godtas i første post, mens folk som er fornøyd med butikker liksom må ha en lang fartstid på forumet før de skal få lov til å si noe om erfaringene sine?
phax Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hva er problemet egentlig? Hvorfor er det kun sutring og kjefting om butikker som godtas i første post, mens folk som er fornøyd med butikker liksom må ha en lang fartstid på forumet før de skal få lov til å si noe om erfaringene sine? er vel det at folk mistenker dette for å være snik reklame, at noen i forbindelse med digital impuls har registrert seg for å skryte butikken opp i skyene. har vært tilfelle av dette før, men trenger jo selvsagt ikke bety at det er slik i dette tilfellet!
Malvado Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hva er problemet egentlig? Hvorfor er det kun sutring og kjefting om butikker som godtas i første post, mens folk som er fornøyd med butikker liksom må ha en lang fartstid på forumet før de skal få lov til å si noe om erfaringene sine? Ikke sutring, kun sunn skepsis. Har jo selvsagt litt med seriøsiteten til en bruker, vanskelig å vurdere med kun 1 inlegg og da er det naturlig at man tar det med en klype salt.
gozzer Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 er vel det at folk mistenker dette for å være snik reklame, at noen i forbindelse med digital impuls har registrert seg for å skryte butikken opp i skyene. Hvis man skal mistenke positive erfaringer for å være snikreklame, burde man i allefall være rettferdig nok til å tenke det samme om de negative erfaringene. For hvis du velger å tolke innlegg fra nye brukere på den måten, kan du jo ikke gjøre annet enn å tolke negative innlegg som "snikreklame" fra konkurrenten.
Hefla Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Man er jo gjerne litt raskere til å registrere seg et sted for å klage på noe man er misfornøyd med enn å gjøre det samme kun for å fortelle at man er fornøyd...
simalarion Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Ganske enig, suttrer ikke, men tar det med en klype salt når det er første posten til brukeren, videre er det jo verken informativ eller noe mening bak innlegget, du får jo ikke greie på hva det dreier seg om en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå