Gå til innhold

Slitsomt å skaffe nok skins/leather, selges det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
prøv å få tak i masse line cloth du. det er stress det!  :roll:

Linen er vel ikke noe problem. Bare å drepe humanoids det. :)

nei ikke nå lenger (kommet over lvl 17-20), men før var det det :)

nå er silk problemet! :D

Skrevet

Skal du ha masse silk drep troll i Strangelthon vale de dropper en del, eller ta elites i stormguard keep

Skrevet (endret)

Strangelthorn Vale er dessuten en ren og skjær himmel for high-level skinnere. Er sinnsykt med pusekatter og dinosaurer oppe i nord av Stranglethorn. Og veldig mange quests går ut på å drepe Panthers, tigers, raptors, crocs, og andre jungeldyr. Så det ligger plenty av døde "skinnable" dyr der. Fikk inn 100 heavy leather på et par timer, samt noe thick leather.

Det er en god del horde og alliance i Stranglethorn, men de fleste prøver å la den andre faksjonen være i fred for å opprettholde en nøytral sone man kan queste i. I Booty Bay tror jeg faktisk at de nøytrale goblinene friker ut dersom man begynner å slåss i havnebyen (Dette er bare spekulasjoner, da jeg ALDRI har sett noen som helst PvP der).

EDIT: Fikset en liten glipp der jeg hadde blandet goblins med gnomer... ;)

Endret av shabador
Skrevet
prøv å få tak i masse line cloth du. det er stress det!  :roll:

syns du. på en dag klarer jeg ca 30-50 linen cloth.

Jeg skaffer 160-200 linen på 1 run i ragefire chasm :p

Skrevet (endret)
  I Booty Bay tror jeg faktisk at de nøytrale gnomene friker ut dersom man begynner å slåss i havnebyen (Dette er bare spekulasjoner, da jeg ALDRI har sett noen som helst PvP der).

Hvilken server spiller du på? Burning blade serveren er det full krig der nesten hele tiden.

Er goblins btw, ikke gnomer :p

Endret av eXploid
Skrevet (endret)

Spiller på Warsong. Der tror jeg det er en slags underforståelse at man ikke kriger i Booty Bay, da det bare ville laget et riktig helvette for begge parter. Det er jo noe så gresselig mange quests i Stranglethorn.

Lenger oppe i nord ved en camp full av huntere som gir deg MANGE quests, er det ofte mange hordes og mange alliance som går om hverandre og ikke kriger. Men det er selvsagt et par drittsekker. I går skulle jeg og en guildmate levere noen quests der, og det var 7 hordes som var i den campen, og vi var bare to alliance i området (ble litt nervøs). Guildmaten min løpte fremst og fikk snakket med npc'ene, men så ble han angrepet av en horde som var 7-8 level høyere en han. Han flyktet og Horden sprang etter han. Jeg stod igjen i campen sammen med 6 hordes som så veldig irriterte ut. De skrek ett eller annet, men det eneste jeg forstod var ":(". Etter en stund returnerte horden til campen (guildmaten min klarte å komme seg vekk) og virket som om han fikk tilsnakk fra de andre som stod der.

Så etter denne episoden forsterkes min teori om at det er noen spesielle steder i Stranglethorn som skal være nøytrale. ;)

EDIT: La til mye tekst

Endret av shabador
Skrevet
Skal du ha masse silk drep troll i Strangelthon vale de dropper en del, eller ta elites i stormguard keep

hvilket lvl er disse? er 25 atm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...