Njål1989 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Kremt. Noen har misforstått. En ungdommsklubb/dataklubb har pcer fordi de er best til å spille LAN og over innternett. Dessuten brukes pcn av pensjonister andre dager så drit oppi om vi skal ha pcer eller ikke! Og consoller er IKKE spesiellt gøy å spille online! Der er pc MYYYE bedre både på hvilke spill en bruker og selve spillingen online. Har selv X-box live og synes det er mye gøyere å spille onlie på pcn enn på Xboxen Flere KONKRETE forslag?
j-- Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Elastomania Worms World Party eller en annen versjon av 2D-worms
Togo Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 En storskjerm med en Xbox og Halo2 er garantert suksess - 4 kontrollere er ogsaa noedvendig. Mulig du mener at Xbox live er underlegent i forhold til online-PC, men husk at det er flere folk der ute enn deg, ergo forskjellige meninger. Hvis budsjettet strekker til hadde flere Xboxer linket sammen blitt en enorm suksess.
Ekorre Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Pc : Quake 3. Counterstrike source Ps2 : Gran Tourismo Xbox : Halo 2
Anubizzzz Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Med tanke på at dette er en ungdomsklubb som sikkert er drevet at fritidsetaten. Så vil jeg ikke tro at det er det mest aktuelle med spill der det går ut på og drepe hverandre. ( men hvilke gøyte spill kan spilles på pc, som ikke ingår og drepe hverandre?) Bilspill, strategi, og simulatorspill tror jeg hadde vært bra for en ungdoms klubb.
Der Kommissar Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hehe, jeg kan huske jeg spilte Battlefield 1942 for første gang (da det var spitter nytt) på "klubben" på skolen min... Men den sugde sånn ellers da, hehe
hansol123 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 var i estland i juleferien og kom over en spille hall (pc) der hadde de: colin mcrea 2004,battlefield vietnam/1942,flight simulator 2004,cs,1.5/1,6 warcraft, max payne, half life 2 (uten cs: s),colin mcrea 1,2,osv warcraft og noen andre små spill
Njål1989 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Sånne svar som Hansol kommer med er KNAAAL BRA Men Wolfenstein og Americas Army er jo gratis så det kommer inn Men det skal ikke KUN være det "kule" som er Battlefield og Source og den duren, men vi må ha litt variert. allt Fra RT3, Rome Total War og til Source, Joint Operations(istedenfor Battlefield! Venter til toeren kommer ut og kjøper da en bunke med eneren til bunnpris) Flere smarte tips
Den Polse Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 PC: CS Red Alert 2 WC3 Svencoop er da også temmeli morro.
Amon Amarth Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Diablo II Lord of Destruction vist pcn er koblet sammen så man kan spille lan... pass på så folka ikke laster ned charakter editor eller så blir det jo ikke noe gøy
slash Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hvilken spill er et "MUST" til en ungdommsklubb?Og gjerne andre forslag! Du er ikke akkurat særlig beskrivende i posten din. Når du tilogmed skriver "andre forslag" er det ikke særlig rart at folk foreslår konsoller. Så den holdningen du har virker direkte useriøs. For meg virker du 14 år gammel. Hvis du vil at folk skal "drite i konsoll", så kan du vel si ifra om det på forhånd? Når det er sagt, så kan jeg anbefale å kjøpe en bunke med half-life 2. Da får du med cs:source, dere slipper å tenke på å oppdatere manuellt, pluss at det kommer mange bra mods til det spillet.
Snorre Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Du sier at det bør være litt allsidige spill Jeg foreslår følgende spill til PC: Trackmania: Artigt bilspill der en kan bygge sine egne baner osv. Går ut på å kjøre i halsbrekkende svinger og loops ol. Et meget artigt spill å spille over internett eller lan. Rome Total War: Strategispill omhandlende romertiden da romeriktet utvidet seg. Meget lett å komme inn i, og er veldig artig på lan. Warcraft 3 med eller uten exp: Strategispill omhandlende warcraft universet. Er et må ha spill for ungdomsklubber osv. Meget artig over lan og internett når det kommer til custom maps. Battlefield 1942/Vietnam: Skytespill omhandlende 2.verdenskrig/vietnam krigen. Er rene mp-spill (omtrent). Veldig artigt på lan og dette spillet er også veldig lett å komme inn i. Flight Simulator 2004: Er ikke så sikker på denne, men kan være gøy for en del personer. Kansje litt stress å komme inn i. Joystick er et must for dette spillet. Need for Speed: Undergorund 2: Er mer arcade basert bilspill der du skal style bilen din mest mulig. Er veldig gøy på singelplayer, og sikkert også gøy på lan. Diablo 2 med eller uten exp: Rollespill fra Diablo universet. Er veldig gøy å spille på lan, og se hvor langt man kommer på den tiden man har til rådighet. Litt gammelt, men er fortsatt en god klassiker. CS 1,6 ol: Veldigpopulært i alderen 12 - 16 år. Skytespill omhandlende å drepe enten terrorister eller politifolk alt etter som hvem du er. Kommer ikke på flere i farten, men er rimelig sikker på at disse kunne slått ann? Det er ihvertfall noe for en hver smak der (tror jeg da).
Njål1989 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 (endret) Orrensnei: TAKK SLASH: (Njål1989 @ 19/02/2005 : 22:58) Hvilken spill er et "MUST" til en ungdommsklubb? Og gjerne andre forslag! hmm.gif Du er ikke akkurat særlig beskrivende i posten din. Når du tilogmed skriver "andre forslag" er det ikke særlig rart at folk foreslår konsoller. Så den holdningen du har virker direkte useriøs. For meg virker du 14 år gammel. Hvis du vil at folk skal "drite i konsoll", så kan du vel si ifra om det på forhånd? JEg skrev ting under PC fordi eg IKKE skulle ha noe med konsoller. Når noen går inn på pc deler tror jeg enn snakker om pc? Eller er det slik at du tror du skal snakke om matte på norskeksamen? Endret 2. mars 2005 av Njål1989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå