Johnx Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hunteren min for ikke til å mate dyret, likevel om jeg har fått feed pet skillen. Er lvl 11. Hva er galt? Jeg ser ikke skillene i det hele tatt, på betaen fikk jeg se disse skillene når jeg var lvl 10. Jeg får jo ikke til å mate dyre nå
zbegra Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hunteren min for ikke til å mate dyret, likevel om jeg har fått feed pet skillen.Er lvl 11. Hva er galt? Jeg ser ikke skillene i det hele tatt, på betaen fikk jeg se disse skillene når jeg var lvl 10. Jeg får jo ikke til å mate dyre nå kontakt en game master og si at du ikke får opp skillen, dem vil fikse det for deg.
Netforce Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg opplevde akkurat det samme, måtte ta kontakt med GM for å få de.
Johnx Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 (endret) OK Endret 18. februar 2005 av John Kåre
MrLee Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 har dere vært hos Pet Traineren og fått Feed Pet skillen?
apoxdigital Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 har dere vært hos Pet Traineren og fått Feed Pet skillen? Hvorfor så unødig spørsmål ? Hunteren min for ikke til å mate dyret, likevel om jeg har fått feed pet skillen.Er lvl 11. Vet om to i min guild som hadde samme problem, bare kontakt GM så ordnes det.
MrLee Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 kan ikke regne med at alle får med seg alle detaljer klokka 2 om natta! gudene veit at jeg har måttet fortelle nok folk at de må dra til pet trainer for å feede pet'en sin den siste uka...
Johnx Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 har dere vært hos Pet Traineren og fått Feed Pet skillen? ja
Vaktmestern Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Mener du kan feede pet'et med å velge mat også klikker du på bildet til pet'et oppe i hjørnet. Sikker på at du mater den med rett mat også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå