Steina Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det er mange som har mye kule smileys til msn messenger, så kan dere ikke dele dem her? Tenker helst på MSN Messenger 7.0, for der kan du bruke litt større smileys. Ikke post dem som ikke fungerer i msn da..
Steina Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 (endret) Mine: Endret 18. februar 2005 av steina
Bogan Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Som du sikkert ser fungerte ikke linkene dine... Ikke noe er så irriterende som overdreven bruk av fancy smileys på msn. Det værste er ord i grafikk som feks kk erstattes av grafikk hehe hei osv... Hater det..
Steina Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Det værste er ord i grafikk som feks kk erstattes av grafikk hehe hei osv... Hater det.. Enig der da..
Bogan Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Men for all del smileys er ok det bare det brukes med måte og ikke blir helt fjortiss....
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Men jeg synes ikke det er ok når jeg skal skrive ting i parentes, og ender opp med masse styge ting der parentesen skulle vert! Det er irriterende!
aadnk Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 For min del skulle jeg gjerne ha avskaffet hele styggedomen. Intet er så irriterende som å sende et eller annet, eksempelvis en kode i VB, og deretter se alt omtrent alt erstattes av "smileys". Selvsagt kan jeg sikkert skru det av på min side med et eller annet program, men mottakeren vil vel formodentlig se "smiley"-sene uansett?
Bogan Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Selvsagt kan jeg sikkert skru det av på min side med et eller annet program, men mottakeren vil vel formodentlig se "smiley"-sene uansett? Nei ser du det ikke på det du sender av sted vises det heller ikke hos motakeren. Du kan selv konfiguere hurtigtaster for smileyene.
Feh Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 For min del skulle jeg gjerne ha avskaffet hele styggedomen. Det er ikke værre ennå gå til Verktøy - Alternativer - Meldinger - ta vekk krysset der det står "vis utrykksikoner" så er du ferdig med den saken... Jeg bruker en del av smileyene fra forum her de jeg bruker mest er og sist, men ikke minst DREMEL MANNEN!!! han er best!
Steina Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 (endret) *Feilpost* Endret 7. april 2005 av Steina
Steina Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 (endret) skulle ikke bli en post, men siden det ble det, så poster jeg en smiley Endret 20. mai 2005 av Steina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå