Gå til innhold

Hvorfor velger så mange alliance?

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva betyr imba? International Mountain Bicycling Association?  :dontgetit:

Imbalanced. (overpowered)

ah, nå fikk jeg det faktiskt til å stemme! takk!

så i simple ord sa du: "Nedgrader paladinens overkraftige skjold"?

jeg liker det inn med teskje. :)

Nei, det var det apollox sa.

Jeg sa: "Nedgrader paladinens overkraftige skjold som de bruker for å heartstone hver gang de ser en ork"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dimdal: fortell meg hvordan en shaman kan vinne over en good mage? silence, sheep, spam spam.. mage har så mye cc at de ikke en gang klarer å bruke alt i en kamp..

så vist DU er en mage så bør du lese litt på forumet. for mage EIER shaman vist de trekker i de riktige trådene..

Gr. totem, es, WF melee, purge shield, eb totem, searing totem (ingen bandasjer på mage), es spam..

Med mindre mage har fått massive buffs siden jeg spillte min Shaman, (ikke mage nei..) så har jeg 0 tro på at en mage har blitt noe vanskeligere å ta for meg.

De fleste mage gikk ned på et par sekunder, med mindre de brukte alle cooldowns og hadde PoM med Pyroblast og fikk noen enorme crits.

Med mindre jeg er en utrolig god shaman, noe jeg betviler, så er ikke mage noe match for en shaman i det hele tatt. Jeg synes å huske jeg har sett en liste over hvilke klasser som vinner mest over de andre, men fant dessverre ikke denne..

Skrevet (endret)

Paladin er ikke så harde å ta. Tok en istad, lvl 48. jeg er 49 Orc rogue

started med Cheap shot å banka løs til jeg fikk 5 cp... Kidney shot

banka løs engang til da hadde han ca 12-20% liv igjen å dro fram skjoldet sitt

jeg dro fram blinding powder når han prøvde å heale...

:w00t:

Han gikk rundt å så dum ut i 10sec mens jeg løpte rundt med /taunt /laugh

så brukte jeg vanish å tok cheapshot igjen 7-8 sec Palafaen var død :dribble::hmm:

Ontopic: virker ikke som noen er snille i WoW alle har jo grå sider

Undead er kansje temmelig sort å har egentlig ikke noe på horde å gjøre

men folk hadde blit veldig skuffa vis de ikke var med i wow.

Spiller horde på BL og Alliance på sylvanas-> (palafaen: ja hu heter fakltisk Palafaen)

edit: Leif kom hit! KOM HIT SA JEG!! :realmad:

Endret av jonasdaman
Skrevet

dimdal: hjemme noe etter en 12 timers arbeids dag. klokken er 05:00 så kan hende at jeg sier noe feil her..

mage vs Shaman..

1) Destroy the Grounding totem (use a wand)

2) Silence

3) Sheep

4) Sheep, time it so it hits right before sheep wears off.

5) Sheep, time it again, takes a little practice.

6) Pyroblast, time it so it hits right before sheep wears off

7) Silence (If the mage sheeps at the right time then it will be up by now)

8) AOE, nuke, do whatever they'd like. The Shaman is nearly dead...now he is dead.

GG Shaman!

(copy paste) :)

som jeg sa tiligere.. vist du møter en GO mage.. mange som ikke bruker denne..

les mer her

men no er det nokk OT. la oss snakke om hvorfor så mange velger alliance isteden for horde så denne tråden ikke blir låst..

Skrevet
Det finnes vel priests på alliance-siden også, gjør det ikke?

kanskje han sikter til at alle alliance er så dårlige spillere at de ikke klarer det, som vi har kommet fram til.

Haha, dere gir dere ikke. Naivitet faktor = 100%

Vent å se til klassene/racials evt. blir balansert, da blir det fort jevnere i WG. Si meg hvorfor mestepartene av kampene i WG som er under lvl 51-60 (som f.eks 20-30, 30-40 kampene) blir vunnet av alliance? Er det fordi alle alliance under lvl 60 er bedre spillere enn horde under lvl 60, mens alle horde på lvl 60 er bedre spillere enn alliance på lvl 60?

dette var mer ironisk ment da. spiller alliance selv

Skrevet

Hmm, ja sikkert...

Da vet du sikkert at man ikke kan bruke blind igjennom shield da?

On topic:

Jeg valgte alliance fordi guilden jeg joina før WoW i det hele tatt ble sluppet valgte alliance.

Men uansett, spilte alliance i betaen og.. Vet ikke helt hvorfor, men jeg har alltid likt dwarves :love:

Spiller horde og på andre servere, men synes "noob-områdene" der er så utrolig kjedelige. Mulgore er grusomt, barrens er den værste plassen i spillet, men silverpine forest / tirisfal glades er faktisk en veldig ok plass, masse fete quests. I motsetning til orcs og kyrne sin start-plass. :hmm:

Skrevet

Hmm, ja sikkert...

Da vet du sikkert at man ikke kan bruke blind igjennom shield da?

nei vel...

klarte i alle fall det jeg

Skrevet
fordi horder er onde/slemme/dumme :D

hahaha. slemme ? Faktisk i følge warcraft historien er alle slemme, uten om tauren. (Selvsagt er undead slemmere enn andre da, men men)

Skrevet
dimdal: hjemme noe etter en 12 timers arbeids dag. klokken er 05:00 så kan hende at jeg sier noe feil her..

mage vs Shaman..

1) Destroy the Grounding totem (use a wand)

2) Silence

3) Sheep

4) Sheep, time it so it hits right before sheep wears off.

5) Sheep, time it again, takes a little practice.

6) Pyroblast, time it so it hits right before sheep wears off

7) Silence (If the mage sheeps at the right time then it will be up by now)

8) AOE, nuke, do whatever they'd like. The Shaman is nearly dead...now he is dead.

GG Shaman!

(copy paste) :)

som jeg sa tiligere.. vist du møter en GO mage.. mange som ikke bruker denne..

les mer her

men no er det nokk OT. la oss snakke om hvorfor så mange velger alliance isteden for horde så denne tråden ikke blir låst..

Den taktikken er grei den, men det er akkurat den jeg har blitt utsatt for en rekke ganger. En gang av en mage som hadde 24% critchance på spells... Men allikevel, han vant bare de gangene han fikk en rekke crits etter hverandre.

Jeg hadde veldig mye stamina, brukte NS med en stor heal, og noen små heals, gikk melee og han var død på et blunk, enda han hadde 3000+ hp..

Han gjorde nøyaktig det du listet opp der, og jeg vant fortsatt 8/10 kamper.

Kanskje mage har blitt bedre siden da, eller shaman har blitt dårligere, det kan hende.. men ellers så vil jeg tro det fungerer på shamans som ikke vet hva de gjør..

Skrevet
Frostwhisper er det 1:1,1 i hordes favør :thumbup:

Spiller horde siden det er flere "n00b" der og enn kan tjene mye penger på disse.

Oooh... Du spiller Frostwhisper...

Hva kaller du deg? :p

Evt. level.

Kanskje vi har møttes:P

Skrevet

Første gangen jeg valgte character valgte jeg alliance siden fordi jeg tenkte at landskapet sikkert var finere og "gladere". Jeg har ikke sans for triste landskap :p

Jeg vet nå i ettertid at tauren har ganske fint landskap, men valgte likevel alliance på min andre character fordi de flertallet av vennene min var det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...