Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg er en lvl 17 druid akkurat nå og syns egentli ikke druid er noe særlig. De har sånn passe healing, ikke så bra dmg, sånn passe spells og ok tanker. Men man bør vel satse på enten shapshift talents eller ikke? Har brukt opp 6 talent points til nå, litt her å der. Men har dere en build å anbefale?
Whalecore Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Min build: Balance Mastery Improved Starfire Rank 1 Improved Entangling Roots Rank 2 Improved Moonfire Rank 1 Nature's Reach Rank 2 Moonglow Rank 2 Nature's Grasp Rank 1 Improved Nature's Grasp Rank 4 Moonfury Rank 5 Balance Total: 18 --- Restoration Mastery Gift of Nature Rank 1 Subtlety Rank 5 Improved Regrowth Rank 5 Reflection Rank 5 Nature's Swiftness Rank 1 Innervate Rank 1 Improved Rejuvenation Rank 5 Improved Mark of the Wild Rank 5 Nature's Focus Rank 5 Restoration Total: 33 --- Total Total Points Spent: 51 Level Required: 60
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 (endret) Takker. Var noe sånn jeg hadde tenkt meg Men denne er vel bra? Endret 18. februar 2005 av Slettet-p4PIYwb6
Grimgor Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 De har sånn passe healing, ikke så bra dmg, sånn passe spells og ok tanker. Dette beskriver druid på en prikk... Druids skal ikke være supre i noe, men de er overall i alt. Utfordringen er å finne en balanse mellom de forskjellige typene slik at du får en god character.
Firesnake Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Her er mit build! gjekk for heal og Root Balance Talents (18 points) Nature's Grasp - 1/1 point While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds. Improved Nature's Grasp - 4/4 points Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%. Improved Entangling Roots - 3/3 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while casting Entangling Roots. Nature's Reach - 2/2 points Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 20%. Improved Moonfire - 5/5 points Increases the damage and critical strike chance of your Moonfire spell by 10%. Omen of Clarity - 1/1 point Imbue the Druid's weapon with natural energy. Each hit has a chance of causing the caster to enter a Clearcasting state. The Clearcasting state reduces the Mana cost of your next damage or healing spell by 100%. The Omen of Clarity enchantment lasts 5 minutes. Moonglow - 2/5 points Reduces the Mana cost of your Moonfire and Starfire spells by 4%. Feral Combat Talents (0 points) None Restoration Talents (33 points) Improved Mark of the Wild - 5/5 points Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%. Improved Healing Touch - 5/5 points Reduces the mana cost of your Healing Touch spell by 15%. Nature's Focus - 5/5 points Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells. Gift of Nature - 1/1 point Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%. Improved Rejuvenation - 5/5 points Increases the effect of your Rejuvenation spell by 15%. Reflection - 5/5 points Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting. Nature's Swiftness - 1/1 point When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell. Improved Regrowth - 5/5 points Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 50%. Innervate - 1/1 point Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Ok, takker for svar. Jeg spiller ikke så veldig mye, så tar en god stund å gå opp i lvl, men jeg får vel begynne så smått på noe.
Zindre- Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 De har sånn passe healing, ikke så bra dmg, sånn passe spells og ok tanker. Dette beskriver druid på en prikk... Druids skal ikke være supre i noe, men de er overall i alt. Utfordringen er å finne en balanse mellom de forskjellige typene slik at du får en god character. Og problemet med druid er at de ikke er det. Cat formen er utrolig dårlig, og når du kommer på høyere level, får du mer skade når du bare slår i casterform med våpenet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå