qrtistan Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Er kommet til år 130 BC, det er nå det begynner å bli morsomt.. Men når jeg trykker "end turn" slår spillet seg helt av. Sitter fast, kommer ikke videre!! Det er meget fustrerende.. Noen der ute som kjenner til dette problemet? På forhånd takk!
Herr Brun Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det er et eller annet som har klikket. En av enhetene dine gjør noe spillet ikke liker. Har hatt samme problemet selv og mener å ha lest om en del her som har hatt lignende problemer. gi _alle_ enheter ordre om å gå en annen plass en dit de skal nå og avslutt all bygging. Dette burde funke (funket for meg). Herr Brun
qrtistan Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Mmmm, gjort alt som går an å stoppe av bevegelser og handlinger i spillet, men spillet fortsetter å "kortslutte". Kan det være at neste patch kan hjelpe meg med dette problemet? Og når kommer neste patch?
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Om du berre har orginalen, har det allerie komt ut to patcher, 1.1 og 1.2. Du finn linker i stickyen her i forumet...
qrtistan Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Jupp, har instalert patch 1,2 Hører rykter om at neste patch er like om hjørnet.. Stemmer det?
Chasseur Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det tviler jeg på. Nå er alle de store problemenet fikset, så da har du flaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå