haarod Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har null peil på hva som er bra osv., men jeg vet at jeg skal ha: optisk mus og tastatur som matcher ikke trådløst god ergonomi ikke for mye stasj gjerne sort og sølv farge, men er åpne for andre innslag også Har dere en musmatte som dere kan foreslå er det også fint. Har ikke så mye penger å bruke på dette, kanskje 600 kr eller noe sånt Men foreslå det dere syns og si hvorfor, legg gjerne med omtaler o.l. Ikke tenk på prisantydningen jeg har satt, siden jeg kan strekke meg lenger hvis jeg får noen gode grunner. På forhånd takk, -HKoN
Propaganda Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 bruker en logitech MX510 mus selv,og er veldig fornøyd,også har jeg en Surface musematte...også godt fornøyd med... keyboard kan jeg ikke anbefale,da jeg fortsatt sitter med Wave Keyboardet mitt som jeg har hatt siden windows 95 var super bra!!!!
fenris1911 Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 - Svart Keytronic KT2001Pro. - MX510. (MX518). Det blir rett under 600 kr (eksludert frakt).
haarod Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Fant ut at jeg vil ha IntelliMouse 4.0 + det svarte keyboardet fenris1911 foreslo. Musematter var dyrt så jeg.. dessverre, ja får vel klare meg med den reklamemusematta jeg fikk engang (for 4-5 år siden)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå