Gå til innhold

Er KOTOR2 førsteperson spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man styrer det veldig likt et første person spilla, man bruker WSDA for å gå rundt samt å bruke musa til å rotere kameraet og velge fiender, npcer og angrep, dialog valg man vil bruke.

veldig lett å sette seg inn i.

Skrevet (endret)

Kan ikke sammenlignes, ettersom slåssinga ikke foregår helt i realtime, og man kan ikke sikte med musa og skyte. Hvor bra man treffer med sverdslag/håndvåpen er bestemt av stats. Det er mer et rollespill ala Baldurs gate bare at vinkelen er zoomet helt inn til rett bak hovedpersonen. Du ser ræva på deg selv 90% av tida, så det er like greit å velge en female-character så har man noe å se på.

Endret av Bitex
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det er jo virkelig bare å søke etter spillet delv. Lett måte å finne det ut på... Ikke post en tråd bare for et så lite spørsmål, som du kan lett finne ut av selv.

Skrevet
Det er jo virkelig bare å søke etter spillet delv. Lett måte å finne det ut på... Ikke post en tråd bare for et så lite spørsmål, som du kan lett finne ut av selv.

Dette er et forum. Det er blant annet slike ting vi diskuterer. Folk kommer hit for å informere, mens andre kommer for å hente informasjon. Det er slik det fungerer. :)

BTW: Er meget enig med deg, Bitex! :thumbup:

Skrevet
[iC' date=27/02/2005 : 04:20]

Dette er et forum. Det er blant annet slike ting vi diskuterer. Folk kommer hit for å informere, mens andre kommer for å hente informasjon. Det er slik det fungerer. :)

BTW: Er meget enig med deg, Bitex! :thumbup:

Jeg vet at dette er et forum, men jeg mener bare at sånne små ting man lurer på, og som tar bare ett minutt å finne ut av selv ved å bruke en søkemotor, er det ingen vits i å poste en tråd om. Hvis man søker selv, tar det kortere tid, og man slipper eventuelle "feile" svar fra folk i forumet. Som oftest får man riktige svar, men ikke alltid. Det kan også virke som at de som poster sånne tråder, uten å si noe sikkert, gjør det bare for å få flere innlegg.

Skrevet
Og hvis alle skulle bare søke i google hadde det ikke vært noe forum.

Jo, det hadde det så absolutt. Man kan alltids prøve å finne ut av ting selv først, og deretter eventuelt lage en tråd om dette i forumet. Det er mange spørsmål man ikke finner svaret på i f.eks Google, men dette er så bsolutt et unntak. Det er ikke alle spørsmål/ting man lurer på som er lett å finne ut av selv. For å teste at jeg hadde rett, søkte jeg på "KOTOR 2" + "screenshots" i google. Det tok meg ca 1 minutt før jeg fant ut svaret på dette spørsmålet. Jeg mener ikke at det var veldig galt av Sire å spørre om dette, men jeg synes bare det er litt unødvendig å poste en tråd bare pga et så lite omfattende spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...