Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Merkelig melding.... (pneiipig.exe)


Anbefalte innlegg

Jeg skal slå av PC`n og får opp en melding som sier at "pneiipig.exe" ikke svarer. Klikk "her" for å avslutte programmet nå.

Dette i seg selv er ikke så rart kanskje men jeg kan ikke finne en fil som heter pneiipig.exe på min datamaskin... Ikke en fil som ligner engang.

Jeg har fått meldingen xxxx.exe svarer ikke mange ganger før, men da har jeg alltid visst hvilket program det har vært, eller jeg har funnet fila...

Noen som aner hva dette er for noe surr?

har win2000 pro

 

F828

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo da, jeg skjønner det. Men om du synes at den jobben tar såpass på at du ikke lenger klarer å oppføre deg høffelig så synes jeg kanskje du skal slutte med å bruke så mye tid på å prøve å hjelpe folk? Finne på noe annet? Noe du t.o.m. kanskje synes er gøy? :) Ha en fin dag dah.....

 

F828

Endret av F828
Lenke til kommentar

Er morro å hjelpe folk, og det er ikkje alltid like lett å finne Stickyer eller tråder som svarer på det du lurer på, har sjølv gjordt det samme.

 

Ein høfflig tone er alltid hyggeleg, spesielt på ein fredag :)

 

On topic: Filnavnet er ukjent på www.answersthatwork.com og google, så eg antar det er eit filnavn som er generert av spyware. Det er nokre av dei programma som generer filnavn i alle vinklar for å forvirre.

 

Kjør eit par spyware programmer. Ad-Aware, SpyBot, CWShredder er gode programmer, og husk at det varierer på søkeresultata, eit program kan finne feil det andre ikkje gjer.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...