Gå til innhold

Hvilken nettbank er best?

Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har bruk for en konto jeg kan motta betalinger på.

Jeg bruker i dag skandiabanken, men det opplegget med innbetalinger der er jo håpløst, og jeg blir derfor nødt å bytte.

De eneste kravene jeg har er:

• Nettbank. Har overhode ikke planer om å fysisk besøke banken.
  • Støtter Opera - jeg tar ikke en bank som ikke har støtte for annet enn IE seriøst.
  • Mulighet for å se liste over alle betalinger med betalingsteksten betaleren har merket betalingen med.

Det er det siste punktet som er viktigst - og det er det punktet Skandiabanken feiler på. Jeg må kunne identifisere betalingene. Får riktignok e-post av skandiabanken (ikke alltid), og der står betalingsteksten. Men å ikke alltid få den e-posten - og å få e-posten opptil en dag etter betalingen kom er ikke holdbart.

Finnes det andre banker som enkelt lar meg se f.eks dagens innbetalinger med betalingstekst?

Endret av Lurifaksen
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

SR Bank - kan du se en liste over innbetalinger - med betalingsteksten?

Er det noen andre som vet om noen banker hvor det er mulig å logge inn, og se en liste over innbetalingene, sammen med betalingsteksten på hver betaling?

Skrevet
SR Bank - kan du se en liste over innbetalinger - med betalingsteksten?

Er det noen andre som vet om noen banker hvor det er mulig å logge inn, og se en liste over innbetalingene, sammen med betalingsteksten på hver betaling?

Vel, jeg har SR-Bank, og når jeg får lønn står det lønn som tekst, noe som jeg regner med at det er "lønnsutbetalerene" som har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...