Gå til innhold

Juks er for pyser. CS er for unger!!!!!


Anbefalte innlegg

Vil bare skryte av at jeg har fulført alle spill jeg har gått gjennom uten å jukse og/eller uten å få hint.

Hvis du jukser i et spill for å fullføre, så kunne du like så godt sett en film..

Hele poenget er jo at !!!DU!!! skal finne løsningen på problemet. Jukser du er det ingen utfordring.

 

Hvis et spill er umuligt å gå gjennom (Og da mener jeg UMULIGT) Er det så klart lov..

Men først bør du sjekke om spillprodusenten har en bugfiks.

 

Dette er noen av spillene jeg har fullført.. Dvs. disse spillene er det garantert muligt å fullføre uten juks.

 

-Age Of Empires 1 og 2 + addons

-Alle C&C spillene. dvs Red Alert osv.

-MK1 og MK2

-Unreal Turnament

-Rune

-m.m

 

En annen ting er juksing ved multiplayer games.. Samme om det er LAN eller gjennom internett.. Skal du jukse, så hold deg til ludo med lillesøstara di..

Det burde vert dødstraff for juksere!!

Jeg setter dere i samme sjangeren som "Ben Laban" Dvs. du er en jæ### idiot og burde dra deg til ¤/%#/%"¤%& og spis dritt..

 

Så var det sagt..

 

helt på tampen..

 

CS er et møkkaspill...

CS er for unger som ikke enda har utviklet noe særligt med intligens enda.

Jeg sjønner jo at dere må holde dere til et møkkaspill, siden det er det eneste spillet maskinen takler..

Hvis dere ikke har råd til en skikkelig maskin som kan takle spill av litt høyere kvalitet, så burde dere holde dere til "Snake" og "Harts" ol.

 

Hvis du er uenig, eller har nok vett til å vere enig med meg, gi et innlegg.......

 

Hilsen sjef i AOE....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud...

Skjønner ikke hva folk har mot cs.

Det er et kjempebra spill som jævla bra laget.

Eneste som er dumt med cs er at det er mange fjortisser som syns det er morsomt å cheate.

Er jævla lei av folk som sier at cs er et drittspill, at du ikke trenger skills osv.

Eneste grunnen til at dere ikke liker det er at dere blir most selv om dere spiller på en newbie-server :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2001-11-18 23:51 ]

Lenke til kommentar

OK!!!

 

Skal være enig i at CS kansje en gang i tiden var et bra spill.......En gang i tiden!!!....

Men det var Quake også, eller hva??

Og da spør jeg dere.

Hvor mange kjenner du som forsatt spiller Quake?

Hvis du sier mange, burde du kansje vurdere å få deg nye venner...Get a life!!!!!!!!

 

Hvor mange pather er det egentligt til CS?

Ca. 521741291 stk??

 

Huff! Huff!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

dj_ad_lib: Half-Life vanli installasjon.

så legger du inn full update patch til HL.

og så full update patch til CS.

ferdig. vil du ha det mer detaljert??

 

defiance: hei, fin logo du har fått laga deg :)

 

---------

 

syns du det er en bragd og klare de Strategy og FPS spilla uten juks??

 

hvis du vil ha utfordring og virkelig LYST til å cheate når du sitter som fastest prøv Myst 1. da skal du nokk få gruble da. det er det spillet jeg vet om som er mest attraktivt for juksing. anbefaler også larry, space quest, police quest, heros quest, day of the tentacle, sam and max og andre fra lucas arts og sierra.

Lenke til kommentar

Hey!!!

 

Despo!!!

 

Hva slags maskin har du?

 

486mmx eller dårligere??

Kansje et 4mb grafikk-kort?

 

Så klart ingen liker "q" bedre en "q2" eller "q3".

 

Har jeg rett......?

 

OK!!!! Innrømmelse!!!!!!!!!!!

 

Til og med CS!!!!!!!, er bedre en quake 1.

 

Kan nesten ikke tro at jeg sa det!!

 

Tror jeg legger meg.......... . . .

Lenke til kommentar

Hei først og fremst støtter eg ad_lib med at cs er et møkka spill selv om eg spilte det i et halvt år på skolen :/

 

Spillet er kommet med stk. 521741291 patcher og oppdateringer og dem var fagerten med mye verre husker eg. Snakker om når folka fløy med spredte bein. ( helt sikkert noen cs-horer som husker det :eek:)

 

Grunnen til at folk spiller cs er at dem har elendig pc for det meste, hvis ikke så spiller di fordi kompissen har møkka maskin.. jajaja... tonnevis av pentium 90er med cs installertm, vært en del på lan ja. (no offence med dem som har kongemakin som meg =)

 

for å nevne grafikken på cs? huff...

 

 

Inrømmelse? cs er bedre en quake 1? hmmm.. hmmm..

Uenigheter...

 

AD_ Lib ta unrealen en tur med

Lenke til kommentar

F0rst vil jeg si at grafikken paa CS betyr RASS for meg.

Tror de fleste CS spillere mener dette.

De har nemlig oppdaget at grunnstenen i CS IKKE er tung grafikk som trenger dyrt hardware, men lagspill.

 

Nr. 1: Multiplayer i Q3 og UT er kjeeeedelig.. Hvorfor? Elendig AI!

Nr. 2: Du har saa jaevla mye liv i Q3 og UT, lite realistisk.

Nr. 3: Foretrekker spill hvor en maa skifte magasin en gang iblandt.

Nr. 4: Aa faktisk ha en god storyline er viktig. CS legger opp til Anti-Terrorisme med "dagens" teknologi. Unreal Tournaments story: Massiv slakt i en fjern framtid.

Nr. 5: Respawning det lameste av det lame.

Naar det gjelder juks, vil jeg si det er "greit" aa jukse i Singleplayer spill hvis du HAR pr0vd aa komme deg videre.

Sinnsykt artig hvis du har kj0pt det nyeste spillet, og maa gi opp paa andre level fordi du ikke har saerlig med erfaring i slike typer spill.

 

I multiplayer derimot, er det retards som jukser.

Da forsvinner all morroa for de andre spillerne.

 

_________________

Markus Kvaerneng

http://www.X-Halo.com

 

[ Denne Melding var redigert av: marken på 2001-11-20 07:15 ]

Lenke til kommentar

Hei!

 

*Dj Nuclear*

 

Veldigt kult nick du bruker....

 

Ta med UT...??

 

Ok!!

 

UT er definetivt ennå det beste spillet..

Men dette begynner også å bli litt gammelt.

Det hjelper jo litt at UT game of the year edition er her..

Men UT begynner å bakke ut..

på tide med UT2 eller Unreal 2 ?

 

I mellomtiden får jeg gå igjennom Yuris Revenge et par ganger..

 

*Dj Nuclear* Må snart ha oss ett nytt lan så jeg kan knuse dere i AOE...

 

 

Ikke glemm at diskusjonen går i at CS er et drittspill og at folk som jukser er noen "Ben Laban-er"

Lenke til kommentar

>Nr. 1: Multiplayer i Q3 og UT er kjeeeedelig.. >Hvorfor? Elendig AI!

 

Elendig AI? Uhmm? Huh? Trodde AI var noe du fant i singleplayer jeg?!?

 

>Nr. 2: Du har saa jaevla mye liv i Q3 og UT, lite >realistisk.

 

Man snakker om science fiction/framtid. Hva vet du om hva som er realistisk da? Vært i framtiden og sjekket?

 

>Nr. 3: Foretrekker spill hvor en maa skifte magasin >en gang iblandt.

 

Good for you! Jeg foretrekker spill der man kan skifte våpen en gang iblant. Skifte magasin er noe man gjør i spill der 80% av gameplay er camping. CS er et slikt spill. Camping er kjedelig.

 

>Nr. 4: Aa faktisk ha en god storyline er viktig. CS >legger opp til Anti-Terrorisme med "dagens" >teknologi. Unreal Tournaments story: Massiv slakt i >en fjern framtid.

 

Jepp. Jeg digger det! Skal vedde på bin Laden og gjengen går hjem og spiller UT etter en lang arbeidsdag.

 

>Nr. 5: Respawning det lameste av det lame.

 

Hvorfor det? CS er et forsøk på å gjenskape noe fra den virkelige verden. UT og Q3 er et spill.

Lenke til kommentar

Hihi... for det første: q1 kjører ikke på 486 (var faktisk grunnen til at jeg skaffa meg pentium en gang for lenge siden :wink: )

 

For det andre, jeg foretrakk q2 og q3 forran q1, jeg bare påpekte at det var noen som ikke gjorde det. En av europas beste modemere i q1 (var iaffal det for noen år siden) bor 100 meter unna meg (bionic13) og han brukte LANG tid på å godta q2. (han likte q3 dog :smile: )

 

.... offer så aggresiv? geez, det var bare en bemerkning :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-18 10:10, dj_ad_lib skrev:

Vil bare skryte av at jeg har fulført alle spill jeg har gått gjennom uten å jukse og/eller uten å få hint.

Hvis du jukser i et spill for å fullføre, så kunne du like så godt sett en film..

Hele poenget er jo at !!!DU!!! skal finne løsningen på problemet. Jukser du er det ingen utfordring.


Hvis et spill er umuligt å gå gjennom (Og da mener jeg UMULIGT) Er det så klart lov..

Men først bør du sjekke om spillprodusenten har en bugfiks.


Dette er noen av spillene jeg har fullført.. Dvs. disse spillene er det garantert muligt å fullføre uten juks.


-Age Of Empires 1 og 2 + addons

-Alle C&C spillene. dvs Red Alert osv.

-MK1 og MK2

-Unreal Turnament

-Rune

-m.m


En annen ting er juksing ved multiplayer games.. Samme om det er LAN eller gjennom internett.. Skal du jukse, så hold deg til ludo med lillesøstara di..

Det burde vert dødstraff for juksere!!

Jeg setter dere i samme sjangeren som "Ben Laban" Dvs. du er en jæ### idiot og burde dra deg til ¤/%#/%"¤%& og spis dritt..


Så var det sagt..


helt på tampen..


CS er et møkkaspill...

CS er for unger som ikke enda har utviklet noe særligt med intligens enda.

Jeg sjønner jo at dere må holde dere til et møkkaspill, siden det er det eneste spillet maskinen takler..

Hvis dere ikke har råd til en skikkelig maskin som kan takle spill av litt høyere kvalitet, så burde dere holde dere til "Snake" og "Harts" ol.


Hvis du er uenig, eller har nok vett til å vere enig med meg, gi et innlegg.......


Hilsen sjef i AOE....


 

Hehe ! Du er jo jevli kul da !

CS roxxer , og det er ikke for unger..... det er verdens mest spillte spill ! Det må jo si noe.

DU TRENGER SKILLZ,INTELLIGENS, ØRNESYN osv

 

Jeg har også spillt igjennom mange spill uten cheater :

 

Prøv HITMAN på normal....det har jeg gjennomført.

Red Alert 1 og 2

Half-Life

Half-life opposing force

half-life gunman

fifa 2000-2001-2002

OSV !! SOOOO GET THA FUCK OUT OFF HERE !!!

 

J3g 3i3r 4113 i C5

Lenke til kommentar

Drønnet,,!!!

 

Du har missforstått meg litt...

 

Jeg skrøytet av at jeg har gått igjennom de nevnte spillene og andre, uten å JUKSE!!

Jeg nevnte ingenting om at det var vanskelig...

 

Men jeg må bare spør deg.

Hvor mange kjenner du som har gått igjennom AOE2+ekstrabrettene på hardeste vanskelighetsgrad....??

Jeg vet at jeg ikke er den eneste...men vet at det ikke er mange.

Da mener jeg så klart UTEN Å JUKSE..

Å jukse med resursene er like mye juks som å hoppe over brettet.

Poenget med mange av brettene er nettop det at en må passe på og styre resursene på en god måte...Jukser du til deg resurser på disse brettene, så er du garantert å klare det.

 

AOE er uten tvil, UTEN TVIL, det beste strategi-spillet..

Gleder meg som en onnas til neste utgivelse.

 

Hmm! Ingen som liker bilspill?

 

VROOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...