TheOpiate Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Ønsker å kunne spille kun mot boter på min egen maskin, men det finner ingen måte å gjøre dette uten å starte opp en ny server. Problemet da er at det lagger noe jævlig, som om serveren går over nettet. Er det ikke mulig å sette opp en en egen server kun for lan som jeg selv kan spille på mot boter uten at det lagger?
Imho Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hva med og starte i offline mode? da har du ikke tilgang til internett så da burde det ikke bli noe problem.
galaxee Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Ønsker å kunne spille kun mot boter på min egen maskin, men det finner ingen måte å gjøre dette uten å starte opp en ny server. Problemet da er at det lagger noe jævlig, som om serveren går over nettet. Er det ikke mulig å sette opp en en egen server kun for lan som jeg selv kan spille på mot boter uten at det lagger? først: er det cs 1.6 ,cz eller source du snakker om? botene i source bruker sinnsykt cpu, det lagger med 15 boter på en xp2800+ For lan skriv "sv_lan1" om det er source, prøv å add_bot mens net_graph3 er på, så skal du se fps blir lavere og pingen øker for kvar bot som blir laget når du kommer over 5 stk en egen server vil nok bli bedre,så lenge den har en kraftig cpu til å drive botene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå