~Alex~ Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) Har et lite problem jeg gjerne vil dele med dere. Når jeg skal lage min ligthsaber går det dessverre ikke så bra. Jeg tusler bort til BOA-DUR og snakker med han. "Do i have all i need for the construction of a ligthasber?" [noe i den dur] "No you miss a lince" [han sier noe i den dur] Men han sier at jeg ikke har en lens, men jeg har 4 stykker! Utrolig irriterende. Utrolig kult spill og jeg takker for all hjelp EDIT: Takk for all hjelp! Jeg fant ut hvordan jeg kunne skaffe fixture lens og fikk laget lightsabern =). Men glemte å si ifra her, mybad.. anyway tusen takk. Ps. Fikk fixture lens fra side quest i narshadaa, hadde ikke fått tatt det og dro videre. Så jeg dro tilbake og tok alle quest/missions. Endret 23. februar 2005 av ~Alex~
-MarL- Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Kanskje de bare brukes til å upgrade Lightsabere?
Frijazz Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) Det er en sjanse for at du bare har opprgaderingslinser, og ikke den du trenger for å lage lyssabel. Se på informasjonen du får fram når du trykker på linsene dine i inventory. Står det: Upgrade item, lightsaber er det bare deler som brukes for å oppgradere lyssabelen. Med fare for å lage spoilers her, hvor har du vært? Endret 16. februar 2005 av Frijazz
Enygma21 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Du har sikkert bare oppgraderings linnser. du må ha noe som heter lense fiksture eller noe i den duren.
Belisarius Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Den linsen som du trenger finner du på Dantooine. Du får linsen av Master Vrook etter at du har forsvart bygningen hvor Administratorene er.
Azizel Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 er det langt i fra den snø verdenen man får ligthsaber?? jeg synes jeg har spilt får lenge uten den nå.
Frijazz Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 er det langt i fra den snø verdenen man får ligthsaber?? jeg synes jeg har spilt får lenge uten den nå. Når du kommer deg vekk derfra, dra til Dantooine.
covah Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Du kan få den andre steder også. Jeg fikk min på Dxun, månen til Onderon.
Frijazz Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Lyssabel blir tilgjengenlig uansett hvor du drar etter Telos.
Rampage Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Du har som nevnt tidligere fått en hel haug med oppgraderingslinser, ikke den du skal ha for å bygge lightsaberen
havfal Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 for å oppsumere litt, så får du alle delene du trenger på den planeten du drar til etter Telos. ved hjelp av div. quester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå