riktig Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Her er bekreftete funksjoner inline MSN Searchimproved address bar blacklist tabbed browsing rss discovery and viewing printing shrink to fit Mine profetier går i oppfyllelse :!:
Glipp Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Her er bekreftete funksjoner inline MSN Searchimproved address bar blacklist tabbed browsing rss discovery and viewing printing shrink to fit Mine profetier går i oppfyllelse :!: er tabbed browsing slik som i Opera at når man trykker CTRL+N så åpner det seg en ny tab rett over "search baren" ? håper det.. den er konge selv om jeg ikke kommer til å bruke IE
phax Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 håper det blir slik at man kan lukke og åpne ny tab ved å klikke på scrolle hjulet. og at man kan åpne en link i en ny bakgrunns tab ved å klikke på den med scorelle hjulet. det jeg ikke likte var dette men inline MSN search..
_Adler_ Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hei! Kommer nok ikke til å gå over til IE 7 Liker meg med Firefox og Opera, bytter litt på å bruke dem alt ettersom.
ingveh Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Tror ikke IE7 vil danke ut Opera, uansett for min del
Xpi Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Kommer aldri å gå tilbake til Internet Explorer når vi har Firefox og Opera !! Hvorfor skal vi bruke en ny versjon av denne drittleseren da?
Pels Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Kommer aldri å gå tilbake til Internet Explorer når vi har Firefox og Opera !! Hvorfor skal vi bruke en ny versjon av denne drittleseren da? For å få enda mer søppel hæhæ neida .. fra spøk til alvor. M$ har sikkert oppdatert litt, lagt til en del nye alternativer osv.
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hvorfor skal vi bruke en ny versjon av denne drittleseren da? Fordi det er så mange uvitende n00bs der ute som aldri har hørt om noe annet enn IE. Personligkommer jeg ALDRI til å gå tilbake til IE, Firefox er min religion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå