Gå til innhold

problemer med IE


jic

Anbefalte innlegg

Har problemer diverse feil mld på noen sider.

Når jeg logger meg på hotmail.com med mail adr min, så dukker det opp en mld som sier jeg bruker en webleser som ikke støtter hotmail, jeg bruker jo Internet explorer, så forstår ikke hvorfor jeg for opp den mld, for samma mld med andre weblesere også, opera,firefox osv....

Har en annen pc,der for jeg ikke den mld i det hele tatt.

den andre mld er, kanskje den er pga samme feil men, når jeg er på msn.no, og prøver å klikke meg på messenger for å laste ned msn så du dukker det opp en side en rar feil melding.

 

Poster screenshot av begge mld.

 

Bruker Windows Xp Pro Norsk(SP2)

post-104-1108485707_thumb.jpg

Endret av jic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke hva du kan gjøre for å få Hotmail til å fungere i Internet Explorer, men du kan jo alltids prøve en annen nettleser å se om det fungerer? Opera og Firefox er to ypperlige alternativer til IE. Selv bruker jeg Firefox og vet at Hotmail fungerer flotters sammen med den. Det vil jo være litt paradoksalt om man må bytte nettleser for å få Hotmail til å fungere, men det er dessverre det enste forslaget jeg har.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd Opera og Firefox får samma feil alle steder. Har kjørt alle typer virusscan, spywarescan osv... Har hatt den feilen en god stund men var ikke noe stor plage, men i det siste så har det blitt irriterende pga det ikke funker.

 

Hvis jeg var innom en side hvor de viste hvilken browser jeg bruker så fikk jeg blank svar der.

 

Håper det er noen som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...