Gå til innhold

Tråden for erfaringer med noextras


Anbefalte innlegg

brukte bare 2 ord i forrrige tråd så den ble stengt, prøver da på nytt: jeg lurer litt på å bytte til noextras fra mitt chess kontant da jeg fant ut jeg kan spare en 50-lapp i måneden på dette. jeg er imidlertid litt skeptisk til helt nye operatører og laget derfor denne posten slik at folk kan skrive om sine erfaringer med noextras, håper noen har noe å bidra med :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bestilte abb hos Noextras da det kom. For 10 dager siden fikk jeg bekreftelses-epost om at mitt SIM-kort var klart og skulle bli sendt 18. februar. Måtte regne med 2-3 dager postgang.

Har ikke fått noe.

Vet også at andre ikke har fått noe.

Etter tabber og krøll med andre selskap burde dem vel ha fått med seg at en GOD start kan være viktig?

Virker bob-bob hittil ivertfall.

Mvh JO

Lenke til kommentar
håper de klarer seg bra og ikke tuller slik f.eks mobyson gjorde i starten, litt synd det koster 248,- ekstra for portering av nummer dog, tror nok jeg kommer til bestille hos dem snart allikevel...

*Kremt* NoExtras har satt ned porteringsavgiften til 247 kroner, for å være absolutt billigst :p

Lenke til kommentar

De har jo på en eller annen måte krøllet det litt til allerede. Først fikk jeg e-post om at sim-kortet var klart, og skulle bli postlagt 18. februar. I dag fikk jeg ny e-post, om at "pga forsinkelse fra Danmark...." ble kortene forsinket. Kortet skal vist komme iløpet av uken. Haster ikke for min del, men virker litt "mobyson-start".

mvh JO

 

 

Edit: Kortet kom 3. mars. Har ikke fyllt opp enda.

Endret av Jove
Lenke til kommentar
Fikk sim-kortet i dag :)

kunne være greit å si litt om hvordan det er å bruke det osv..?

ingen problemer å fylle på kortet eller noe lignende?

har kun mottatt sim-kortet, det blir aktivert 13. mars. påfylling skjer på nett med visa, så det er veldig enkelt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...