Gå til innhold

Litt problemer med "accounten"akk ja.. og MYE MER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutt å skrive med caps lock og masse utropstegn/spørsmålstegn. Får ikke hjelp fortere av den grunn, folk blir bare sure.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja, hvis du ser i "fjern programmer" i kontrollpanelet tar det under 1MB, men når jeg ser hvor mye mappa tar blir det rundt 3.7gb.

okey folks! nå har jeg gått og byttet WoW! har installert det og alt! i "legg til eller fjern programmer" menyen står det at WoW er 0.95mb, men når jeg trykker på WoW mappen i programfiler er den på ca. 3.5 GB!! WOOHOO! men må man ha lokal tilkobling for å spille WoW? har litt problemer med å få lokal tilkobling, men jeg klarer å logge meg på internett iallefall!

MÅ MAN HA LOKAL TILKOBLING FOR Å SPILLE WoW?? ER DET GRUNNEN TIL AT JEG IKKE KOMMER INNPÅ????? (dette er et ja-eller -nei spørsmål)

Er du dum eller spiller du ? World Of Warcraft er et online spill og uansett hva add/remove programs sier, så sjekker du mappestørrelsen før du kommer her og klager i en tråd og dobbelposter med caps. Selvsagt må du ha internett for å spille World Of Warcraft og sjekk at du ikke kjører noen form for firewall som stenger ute spillet fra internettilkoblingen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...