Charade Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 har problemer med intro videoen som kommer rett etter "in a galaxy far, far away" og historie delen i gul skrift.. finner ingen patch heller.. hjelp!
mushi Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 har problemer med intro videoen som kommer rett etter "in a galaxy far, far away" og historie delen i gul skrift.. finner ingen patch heller.. hjelp! har kommet en patch. vet ikke om den fikser problemet men. http://www.gamershell.com/news/20202.html
bOMS Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 prøv å forandre på oppløsning og slikt. har en del problemer med spillet selv. Men for meg er det mens jeg spiller, og da må jeg bare inn på grafikkmenyen og forandre på en valgfri instilling for at det skal fungere fint igjen.
Charade Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 har prøvd dt men ingenting skjer.. hører lyden til filmen en stund men så låser dt seg.. måtte disable videoene for å få spilt.
Cell_v14 Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 bling bling, ja nei du kan stikke inn på cdene å sjekke om det er ny codec pack, nye spill burde ha en sånn pakke.
Piratpjokken Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 hvilket skjermkort har du? kan være noe med det! pm meg.
picatta Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 jeg installerte de nyeste omega driverne, og nå funker spillet fett som smør
Charade Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 hvordan disabler man videoene?? til høyre på konfigurerings menyen.
Pivotal Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg har samme problemet nå selv med kotor2 og jeg har disablet video og kjørt alt på lavest mulig på grafikk og det funker alikavel ikke. etter introvideoen er det gult skurr og så en svart skjerm. jeg hører det jeg regner med er bakgrunnslydene helt først i spillet, men skjermen er svart og jeg kan ikk gjøre noe. jeg kjører et intel graphics media accelerator 915G med 128Mb ram. (ellers 1GB ram, 1,73 Ghz Pentium M)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå