Norts Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ville vært takknemlig hvis noen har en cd-key som ikke skal brukes. At sannsynligheten er liten hemmer meg ikke fra å spørre =] Slik at det er nevnt igjen, grunnen er at vi har 1 WoW i huset. Ønsker ikke å kjøpe 2 eksemplarer kun for å få en cd-key.
jevel Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Du har fått med deg at det ikke er CDkeys på WOW, men derimot referansenøkkel for å opprette kontoer? Du kan ha flere karakterer per konto, men ikke spille med to karakterer fra samme konto samtidig. Hvorfor skulle noen ha en nøkkel de ikke skal bruke? -KJ
Taykun Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Du må jo kjøpe en ny key uansett, og jeg tviiler på at noen vil selge den noe billigere enn hele spillet. så like greit å bare kjøpe en kopi til
Plexius Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Folk gir ikke vekk sin account di kan selge den for penger på ebay..
Tåkefyrste Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 (endret) Ville vært takknemlig hvis noen har en cd-key som ikke skal brukes. At sannsynligheten er liten hemmer meg ikke fra å spørre =] Slik at det er nevnt igjen, grunnen er at vi har 1 WoW i huset. Ønsker ikke å kjøpe 2 eksemplarer kun for å få en cd-key. Si meg skjønte du ikke noe når den forrige tråden din ble stengt? Tror ikke noen bare vil gi bort en cd-key til deg sånn uten videre, da kan du jo likesågodt be om 500kr. Som det ble sagt her så kan du likegodt kjøpe 1 ekstra kopi av spillet, da det sannsynligvis vil være like dyrt som en ekstra key. Key'en er IMO det eneste innhold av verdi i WoW eska. CD'ene trenger du egentlig ikke, da klienten kan lastes ned. Endret 14. februar 2005 av apollox
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 [Key'en er IMO det eneste innhold av verdi i WoW eska. CD'ene trenger du egentlig ikke, da klienten kan lastes ned. seriøst? hvor kan man laste det ned? jeg har kjøpt WoW, men har litt problemer med installeringen! i repeat! HVOR KAN MAN LASTE NED?? har CD-keyen og alt!
Norts Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Tja, da fikk jeg faktisk en key til slutt. Det ville da vært dumt å gi opp? Gl, ses i warcraft.
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Tja, da fikk jeg faktisk en key til slutt. Det ville da vært dumt å gi opp? Gl, ses i warcraft. FIKK DU TAK I EN KEY GRATIS??? IKKE EN 10-DAGERS PRØVE GREIE??? DIN TYV!!!!!
X672 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 (endret) Tja, da fikk jeg faktisk en key til slutt. Det ville da vært dumt å gi opp? Gl, ses i warcraft. hadde det ikkje da vert fint om du takket han/henne som ga deg cd-key i denne tråden Endret 14. februar 2005 av X672
Norts Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Fikk av en i det gamle broodwar teamet mitt ^^ Skrev innlegg på team forumet, og en som ikke gadd wow ga meg =]
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 lucky bastard! du vet ikke forrsten hvor man kan laste ned WoW?? please...
Bytex Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 (endret) bit torrent. Piratversjonen er selvsagt fullstendig ubrukelig uten en gyldig reg.key. Endret 14. februar 2005 av Bitex
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 bit torrent. høres sikkert helt idiotisk ut! utrolig pinlig å spørre, men hva er bit torrent?
henrik_s Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 (endret) EDIT: for sent ute.. Endret 14. februar 2005 av h3nrik
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 nedlastings installer er ikke det en oppgradering fra betaen? jeg hadde ikke betaen!
Hetland Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 det er keyen som koster penger, ikke cd platene som spillet ligger på
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 det er keyen som koster penger, ikke cd platene som spillet ligger på me know! jeg har kjøpt WoW på msuikkverket, men det er et eller annet i veien med cd 1 som gjør at jeg ikke får installert det! DERFOR tenkte jeg at jeg kunne laste ned WoW sånn at jeg kunne fått spilt litt før! hvis ikke måtte jeg ventet med å bytte spillet! hvorfor gjøre det når man kan laste det ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå