Gå til innhold

Hvor sterke bevis må jeg ha for å få prisgaranti?


Anbefalte innlegg

Skrevet

At annonsen fra konkurrenten kan fremvises, bør holde. At skriftlig bekreftelse fra konkurrenten - spesielt laget for anledningen - kan fremvises, bør kunne stoppe kjeften på Lefdal umiddelbart. Det blir for dumt å begynne å diskutere med kunden da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
At annonsen fra konkurrenten kan fremvises, bør holde. At skriftlig bekreftelse fra konkurrenten - spesielt laget for anledningen - kan fremvises, bør kunne stoppe kjeften på Lefdal umiddelbart. Det blir for dumt å begynne å diskutere med kunden da.

vel, det gjorde de :cry:

Skrevet

vil bare minne om at denne kranglingen ikke gjelder ALLE Lefdal butikker...

Du var sikkert "heldig" og traff på en selger som hadde en dårlig dag osv. Ser veldig mye av slikt som blir skrevet her. "bør kunne stoppe kjeften på Lefdal umiddelbart".

 

Selgeren representerer riktignok Lefdal, men trenger ikke henge ut hele Lefdal konsernet av den grunn.

 

Er forøvrig enig i at framvisning av skriftlig tilbud/annonse avis burde stoppe kjeften på selgeren ;)

Skrevet

Dritbra Christian!

 

Kompisen min fikk 400kr for å kjøpe M65 med tele2 pluss når den var ny. Brukte prisgarntien. Den kostet 890 kr på Lefdal og 99 på tele 2.no ;)

Skrevet

telefonene du kjøper hos tele2 er "låst" til tele2 i 12 måneder, ergo tilbudene.

Så jeg skjønner ikke helt relevansen her når det gjelder å snylte til seg noen kroner hos en god butikk kjede.

Skrevet (endret)
telefonene du kjøper hos tele2 er "låst" til tele2 i 12 måneder, ergo tilbudene.

Så jeg skjønner ikke helt relevansen her når det gjelder å snylte til seg noen kroner hos en god butikk kjede.

 

var den rettet mot meg?

 

var ikke selger som hadde en dårlig dag da. Avdelingsleder som ikke trodde på meg.

Endret av Christian86
Skrevet

telefonen blir byttet. snakket med sjefen i dag.

 

fikk også beskjed om at kunder uansett skal behandles med respekt, men selvfølgelig gjensidig.

 

 

antar det er det nærmeste jeg kommer en unskyldning. Selvfølgelig skulle ikke slikt skje i følge butikksjefen. la oss håpe at den virkelige avdelingslederen tar bedre ansvar ovenfor kundene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...