Gå til innhold

Kameravinkel i Sid Meier's Pirates!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt til å kjøpe meg sid meier's prates, hører at det er bra. Jeg lurer på hvordan kameravinkelen er i spillet. :hmm: Ser man sverdet/pistolen, personen bakfra eller hva???? (Eller er det slik som det er i Syberia, hvis det er noen som har spilt det) Vær så snill å hjelp meg de som har spilt spillet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk. jeg var redd det var sånn som i syberia, der er det kjipt. Har du kommet langt i spillet herr Brun? vil du anbefale det til meg? Hva gir du den i prosent? Hva burde jeg kjøpe: Rome: Total War eller Pirates?

Sindre

Skrevet

Jeg vil anbefale deg til å kjøpe begge to, hvis du har råd. Det er to helt forskjellige spill som egentlig ikke kan sammenlignes. Pirates er mer et spill du plukker opp og spiller noen timer i ny og ne, og koser deg med der. Det er ikke egentlig et spill du "spiller igjennom", mer ett spill du spiller flere ganger og har det artig med.

Det er en del som har blitt litt skuffet over at det er så lett å bli "ferdig" med det, men de har etter min mening ikke helt skjønt poenget :)

R:TW på den annen side er et enormt spill. Vanvittig bra, og utrolig tidkrevende å spille ferdig. Men verdt hver krone, hvis du er som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...