Shotherra Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Requiem Avenging Angels er et eldre spill. Har aldrig gjennom ført det men tenkte det var på tide. Når jeg sa skulle spille det så testet den hardware`n min og sa at jeg hadde en x86 family 6 model 10 stepping 0 ...osv Men jeg har en AMD XP2800+. Den sa også at jeg hadde win2000 og directX. Regnet med at det bare var feil og ikke no å bry seg om.. Når jeg da skulle starte spillet så krevde den dx6 eller senere. Jeg har 9.0c!! Dette var ved kjøring av software og direct3D. Ved 3DFX så manglet den glide2.dll!! Noen som har forklaring på dette? Fant så noen oppfdateringer på www.fileplanet.com Men disse funker dårlig. Noen som vet andre steder jeg kan få fatt i oppdateringer til spillet?
TCi Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 (endret) Glide2.dll er for Glide baserte skjermkort, aka Voodoo serien... Slike spill vil ikke fungerer på dagens skjermkort uten såkalt glidewrappere (dårlig med støtte) eller ved bruk av software rendring (ingen 3D akselerasjon). Endret 14. februar 2005 av TCi
Gunnar B Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Legg inn 1.2patch først. Også 1.3 patchen Da skal det fungere(har xp pro).
Shotherra Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 (endret) Legg inn 1.2patch først.Også 1.3 patchen Da skal det fungere(har xp pro). Thanx Det virker Hva syns du om spillet da? Nå virker det ikke lengre Får bare opp at programet har utført en ulovlig operasjon og vil bli avsluttet... hva gjør jeg nå da? Endret 15. februar 2005 av CorVette
Shotherra Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Installerte spillet på nytt over det gamle og patchet det. Fortsatte fra save`n rett før spillet kræsjet og spillet kræsjet igjen på samme sted... Det er når jeg skal finne portalen og gå opp den spiral formede trappen. så vil et lite filmklipp dukke opp og vi kommer inn i byen vel? Er det noen som har den saven rett etterpå?
Gunnar B Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Lag en snarvei fra D3d.exe til desktoppen fra spillmappa,og start spillet med den. Kan hende det hjelper,tror spillet går i software mode med snarveien fra startmenyen. Mulig det er årsaken til kræsjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå