Gå til innhold

To Eksterne Lacie Disker tok kvelden - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut fra Windows loggen så natt til Lørdag tok begge de eksterne Lacie diskene takk for seg. Nå får vi bare bedskjed om at de ikke er formatert. Litt case fordi de er arbeidsdiskene våre og ligger ca tre uker med jobb på dem. Troe ikke det er noe alvorlig, men har ikke så lyst til å sende dem til Ibas og betale dyrt.

Er det noen som erfarign med Recovery programmer som GetDataBack osv som kan anbelafe noen. Er det skummelt å prøve disse selv, kan jeg ødelegge mer osv?

mvh

Ole Jakob

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva Lacie disker er det snakk om? Jeg kjøpte forrige uke en 200 GB USB2 Lacie og det var begynnelsen på ett mareritt for meg.... og har også en kammerat som også kjøpte 200GB Lacie som sliter noe fælt.

For min del har jeg prøvd å kjøre R-Tools og Winternals uten suksess, alt som var på disken er borte vekk...

Skrevet

Hvis du søker på "Recovery programmer" på forumet finner du haugevis av svar på det du spør om..

Hvor mer du roter jo mindre sjangs er det til og få det tilbake......

men et proft selvskap som driver med dette burde klare det selv om du har prøvd 1 gang med et Recovery program. les litt rundt og finn ut hvem som er best

Skrevet

takker for svar.. dette er tilsvarende disk :http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=45999

har egentlig vært veldig fornøyd med diskene. Og tror heller ikke det er de som har skylden. Kan se ut som det var et strømproblem akkuratt i det tidsrommet hvor de tok kvelden.

Skrevet

Det er nøyaktisk samme disk som jeg sliter med idenne tråden... Har lest på nettet om mange andre også som sliter med mistede volum på USB disker. Håper du har mer flaks enn meg og klarer å finne noe ved hjelp av recovery program! Både R-Tools og File Scavenger finner filene hos meg men som sagt så er de ubrukelige når de blir gjenopprettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...