Gå til innhold

Modd av konteiner kabbis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg skal lage meg en liten server, og i den sammenhengen måtte jeg ha et kabinett. Så jeg tokk en tur til ARdata og var litt boms i konteineren dems. Der fant jeg bre et støgt kabinett! Men jeg tenkte at lakk og litt dremel kan jøre underverker

:yes:

Vill ha denne serveren ganske stilren, så jeg unngår plexi.

Her er hva jeg starta me (fikk ikke tatt bilde av den jeg egentli starta med, men dette likner :p )

S3010012.JPG

Her er da resultatet:

S3010004.JPG

S3010007.JPG

S3010009.JPG

Lakket viftebladene røde også om noen lurer på det. Så skal jeg skaffe meg en viftegrill og lakke den svart.

Hva syns dere?? Er fornøyd selv i om med hvis lite penger/tid jeg har brukt! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nice. Fine og rette kanter i lakk skjøtene :yes:

Men det er noen hellidager der.

vet, det er et par ting som skal lakkes litt på nytt. Men orker ikke begyne med det nå :p

Skrevet
Nice. Fine og rette kanter i lakk skjøtene :yes:

Men det er noen hellidager der.

vet, det er et par ting som skal lakkes litt på nytt. Men orker ikke begyne med det nå :p

glder meg til å se resultatet :thumbup:

Skrevet

fant på noe som kansje kunne vært fint; hvis jeg farger cd-dekslene og floppy-dekselene svarte. Så tar jeg røde leds inn i cd-rommen og senere floppyen om det er noe mulighet for det. Har jort dette før :

S30100132.JPG

Uskarpt bilde, men her er det en led. Enten gjør jeg det på en ny, eller så bare tar jeg denne.

Ke dokk trur?? :hmm:

Skrevet
Fin idè, men ser fargeskjemaet ditt er svart og rødt.. Hva med å blande inn en farge til?

hm, likte det godt med bare de to fargene jeg :p . Men hvilke farger tenker du på da??

Skrevet

Nice! Sånn kabinett har jo jeg og! :)

Det er ganske mye metall på innsiden som kan kuttes vekk. I viftehullet fremme og i toppen er det ganske mye metall du kan klare deg uten. Du kan også kutte hull i hk-brettet for kabler, så legger du kablene til LEDs og knapper bak der. Det hadde sett bedre ut hvis du hadde sparklet igjen hullet der AOpen-casebadgen stod, og skiftet LEDs. Det er også mulig å lage plass til en vifte som blåser på harddiskene ;)

Skrevet
Det hadde sett bedre ut hvis du hadde sparklet igjen hullet der AOpen-casebadgen stod, og skiftet LEDs.

ja, det må jeg nesten få jort :yes:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har foresten fått jort noe på kabbise, lakket noen med ny farge og satt på noe greier forann vifta. Skal legge ut bilder så snart jeg komkmer hjem, mandag els...

Skrevet
stoooort bilde og....

800x600 som er fult lovligt :tease:

Det står vel egentli i rettningslinjene (eller er det der?) at du HELST ikke skal ha over 400*400?

Ellers: legg ut bilder av det nye du har lakket da vel? :thumbup:

Skrevet
stoooort bilde og....

800x600 som er fult lovligt :tease:

Det står vel egentli i rettningslinjene (eller er det der?) at du HELST ikke skal ha over 400*400?

Ellers: legg ut bilder av det nye du har lakket da vel? :thumbup:

kansje det :D Regnet med at det var 800x600 utifra, jahh... :roll:

Skal legge ut på mandag, må komme meg hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...