Gå til innhold

Kan ikke se rødfarge på 19 crt :(


Jimstar

Anbefalte innlegg

Hei.. Igår når jeg koblet til skjermen etter å ha bært skjermen ROLIG ned trappen så jeg ikke rødfargen i skjermen!! :( når jeg kommer inn på windows er alle farger "lyseblå" og det er ikke spor til rødfarge.. Når skjermen IKKE er koblet til pcen står det "no signal" i stor feit RØD skrift. Hva er galt? En venn av meg sa at det kanskje var fargeplombe, eller noe i skjermen som var ødelagt, men når det lyser rødt på skjermen når den er av så er det neppe det? Når jeg kobler til 17 tommer på pcen funker alle farger HELT smooth..

 

 

mvh en fortvilet Jamest :(

 

edit : litt for mye bruk av ett ord.. :p

Endret av JamesT^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
hva hvis jeg ikke er sikker? :( jeg sammenlignet den med en annen skjerm, og med hvor det skulle vært pins i pcen, men er ikke sikker :S

 

james

Du kan jo prøve med å sette små metallpinner i hullene der det muligens mangler pinner.

 

Hadde dette problemet selv, og det hjalp da jeg kuttet opp en liten metallbit og satte den mellom skjermkortet og kabelen, i hullet der pinnen manglet.

 

(Det er ganske mye plunder å få til, iallefall for meg da det var flere pinner som manglet, men med litt tolmodighet så går det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...