Gå til innhold

Netshop 1558AL! Feil på siden?


Obadele

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme oppsett etter hw's prisguide:

 

Intel Pentium M 760 (2.0 GHz, 533 FSB) - 3652 kr.

Fujitsu MHT2080AH 80 GB 2,5" - 1095 kr.

Kingston ValueRAM DDR2-533 1024MB SO-DIMM - [ingen pris - velger samme som netshop] - 1995 kr.

AOpen 1551 for bærbar PC - 625 kr.

Country kit for AOpen barebone bærbar PC - 199 kr.

 

Det blir kr. 7566 og da er det forskjellige kjøpt på de billigste stedene... men selve kabinettet på den bærbare og skjermen følger da med siden det står "Netshop 1558AL "bygg din egen bærbar" 15" XGA"

Lenke til kommentar
:-) godt forsøk men ordrene ble fanget opp av systemet og gikk ikke mellom. En merkelig feil som førte til dette, men er rettet nå. Og ingen av ordrene deres blr bekreftet heldigvis, så slipper vi den diskusjonen. Riktig modell ligger nå ute med vårt varenr. 15579, og dere er hjertelig velkommen til å legge ordrer på den.

 

God helg videre, mvh Svenn-Aage, Netshop

Dårig gjort... :cry: Da ble det ikke bærbar på meg like vel da...

Lenke til kommentar

Dell lar ordren gå selv om det er en feil i systemet.

Bestilte en bærbar som skulle kostet over 10000 kr men fikk den for 8600 pga systemet trakk fra en oppgradering isteden for å legge til..

Nå fikk de solgt en ekstra Pc da for jeg hadde ikke bestilt til normal pris.

Lenke til kommentar
Hehe... ser ikke det som utnytting jeg, ser på det heller som et billig og bra kjøp for meg selv. :thumbup:

Så om du selger noe med store tap pga en feil, og jeg passer på å bestille før du oppdager feilen så hadde du ikke hatt noen problemer med det? Selv ikke om jeg åpent innrømmet at jeg visste om feilen?

 

Håper du i så fall har samme innstilling dersom slikt går andre veien også, og butikken ved en feil setter prisen for høyt men venter med å sette den ned i håp om flest mulig bestiller før feilen oppdages.

 

Det er jo ikke utnytting, bare en bra handel for butikken.

Lenke til kommentar
Virker ikke som om det finnes noen 1558AL på AOpen sine sider.

http://solution.aopen.com.tw/products/nb/default.htm

Finner bare 1558JL der.

 

http://solution.aopen.com.tw/products/nb/1558-JL.htm

 

Det må da være en ufattelig flaskehals hvis du bestiller med top speccs på den pc'n? Jeg mener, 2,1GHz, DDR2 533mhz, 80gb S-ATA og integrert skjemkort med XGA skjerm.

Flaskehals og flaskehals, fru Blom. Driver man ikke med spilling eller andre kraftige "3D-ting", så blir det ingen flaskehals.

Lenke til kommentar
Hahahaha - folk er fa** meg dumme - tror dere virkelig at slike kjøp som åpenbart kjøperen skjønner er feilpriset vil bli bekreftet......?

 

Bra innlegg av Netshop forresten....lmao............:-)

Vel det var noen her på forumet som opplevde en lignende feil. Dette var på whitebox hvor man fikk Pentium M Dothan 2.0 veldig billig. Det var snakk om 3000kr billigere en normalt vist jeg husker riktig. Og det fungerte.

Lenke til kommentar
Jeg tenker at når man sitter der med en 2,1GHz med FSB533 og DDR2 med 533MHz og en 80gb S-ATA disk så lar man ikke den pc'n bare stå å decode filmer.

 

Eneste måten man får brukt en sånn maskin sånn jeg ser det er ved rimelig tunge 3d oppgaver.

Du tar nok feil der. Det finnes mange oppgaver som krever relativt mye av prosessor, buss, minne og/eller harddisk, men samtidig relativt lite av skjermkortet.

 

Opptegning av flere ulike lag fra en kartdatabase, er et slikt eksempel. Det er heller ikke skjermkortets "feil" når det for eksempel tar lang tid å åpne en pdf-fil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...