amiganostalgia Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Tok en nærmere titt på både Gigabyte,Asus og DFI sine nye SLI Nforce4 hovedkort (venter på mitt) og sitter igjen med følelsen av at spesielt layouten rundt de to PCI-e x16 portene er helt fryktelig med tanke på større geforce 6800 kort (Har 6800 ultra pci-e selv). Også minne slottene var ikke noe bra synes jeg. Ble skuffet over DFI da jeg så de var like gale, så jeg er spent på hvordan dette blir på kortet jeg får i uka som kommer.. Noen synspunkter? Vet du om optimalt kort?
amiganostalgia Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Kun jeg som har lagt merke til dette? Venter fortsatt på mitt hovedkort da, så har ikke fått sjekket med skjermkortet enda.Dette gjelder kun større kort.Ikke små 6600 f.eks. Nettopp hentet mitt Gainward 6800 ultra pci-e, og skal hente 2gb ram nå også (pakke sporing er en fin ting...) Mente altså plassen imellom mcp og pci-e 16x plassene og plass for evt. varme avkjølere på minnebrikker. Håper monteringen av skjermkortet/ram'n går greit...(Ergo jeg har feil..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå