Earl87 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 ble lovet å få det til release men neida. sendte de mail de sa jada du får det til lørdag å beklagde meget. men neida ingenting i dag. er faen meg pissed så det holder. hele helgen ødelagt. må vente til mandag nå flere som har bestillt derfra? eller var jeg den eneste som var så idiot
mecha slin Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 du var ikke idiot, men nå har du ihvertfall lært da Slapp av, livet går ikke under av den grunn
Aeternus Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Har du fått beskjed om at det er sendt? I så fall er det posten som har stoppet det pga 200kr grensa.
Earl87 Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 det er sendt ja. og fyren fra dvdstrax har purret på posten. men poenget er at jeg spurte han tidligere i uken om han kunne garantere at jeg fikk det til den 11 å det kunne han. så er litt irritert . hadde jeg visst at det ble som dette hade jeg kjøpt det et annet sted. er så kjipt å vente til mandag
Tåkefyrste Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Du er ikke den eneste med samme problemet Killer Puma.. Jeg fikk garantert fra cdon.com at jeg skulle få det 11. Februar. Og har fortsatt ikke sett snurten av min kjære CE, selv om de hevder det ble sendt Onsdag. Første og siste gang jeg forhåndsbestiller et spill.
Aeternus Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Da er det utelukkende din feil dessverre. Så lenge du ikke leser retningslinjene til dvdstrax så er det din feil. Spillet ligger og venter på deg i tollen. Du får nok snart brev fra de og det kan ta litt tid.
Earl87 Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 helt enig siste gang jeg forhåndsbestiller noe. hele poenget må jo være å få det på release dagen. greit nok jeg er iallefall sikra spillet men men
Aeternus Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Er ultra kjipt å ikke få det release datoen. Jeg bestilte det fra gamesmix.com og har heller ikke sett snurten av det enda
Lypsylmedsmak Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Legger til spiderman.no her, har ikke fått min CE ennå. Dette er utrolig frustrerende, hadde lagt opp helga etter dette.
klilleng Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Kan jo legge inn en pluss til Zailor.no som leverte på dagen.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 DVDstrax har jeg holdt meg unna da de begynte å sende fra danmark. Hadde en kjempeordre som stå på hold da de plutselig innførte sending fra danmark. Fikk kjempekrav fra staten da dette ble sendt. Kranglet med dvdstrax om hvem som skulle dekke kravet. Jeg tegnet avtale med dvdstrax før de endret praksis og når de da endret ble også vår inngåtte kontrakt også ugyldig. Vant heldigvis fram men tid, trøbbel og all den bekymringa dette medbringet er ikke bra for hjertet Har min CE uåpnet enda. Gidder ikke spille det før jeg får det nye skjermkortet jeg venter på. Og jeg tror ikke det er helt bra å begynne, da jeg bare blir sittende i flere timer i strekk når jeg skal holde sengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå