Gå til innhold

Spør om hjelp i WoW!


Anbefalte innlegg

hvor finner man en expert fisher?

 

Har hatt litt god tid og brukt tiden til å fiske, har 105 eller noe og snart expert fishing (pengemangel er det største problemet)

 

Men hadde vært kjekt å vite hvor hjegf skal gå når muloigheten melder seg.

For å bli expert fisher må du til Stranglethorn Vale (i Booty Bay) og og snakke med en kar som heter Old Man Heming. Av han får du kjøpt boka du trenger, nemlig Expert Fishing - The Bass and You. Den koster forøvrig 1 gull, og du må da som du sikkert veit være level 20.

 

Fullstending (vel nesten) fiske FAQ: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...ons&ThreadID=45

 

Inneholder da endel spoilers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Bra med en post hvor man kan poste spørsmål.. ^^

 

Jeg er level 15 undead priest (Lindquist) og har tailoring (level 100 ca.)

og enchanting.

 

Men hvordan funker egentlig enchanting?

Hva kan man gjøre? Og er det et bra yrke å slå sammen med

tailoring?

 

Og kan man finne "ingrediensene" til enchanting?

Lenke til kommentar

Enchanting fungerer på den måten at du disenchanter grønne items for å kunne få diverse remedier for å kunne så enchante andre items igjen. Krever stor tålmodighet og veldig mye $$$$

 

edit: Jeg har Tailoring og enchanting på min hunter dwarf, funker helt greit sammen. Skulle til tider ønske at jeg kunne lage shots selv, men sålenge dama lager shots så spiller det jo ikke så stor rolle.

Endret av Netforce
Lenke til kommentar
Jeg er på en quest som heter Dwarven Digging. Der er oppgaven å knuse The Prospector's Picks for å lage Broken Tools. Dette skal gjøres på et Forge. Hva er Forge og hvor finner jeg det?

Forge er, vel, en blacksmith ovn.

 

Det enkleste for deg er å bruke den i ThunderBluff.

Jeg vil si at det enkleste er å bruke ovnen som står der du dreper disse "dvergene". Da slippet du turen til Thunder Bluff, det er ikke der du får missionet allikevel...

 

Plassen ligger nord-nord-vest for Bloodhoof village, hvis du går helt inn i leiren til disse dvergene er det ett platå, inntil "veggen" som går rundt hele verden. Oppå der står det i det bakerste venstre hjørne en "ovn" som kan brukes. Bare høyreklikk på hakkene når du står i nærheten.

Lenke til kommentar

jeg skal begynne å spille wow...bestilte spillet fra elkjøp for 2 dager siden :w00t:

men så har jeg et par spørsmål?

 

1: hvor stor netthastighet burde jeg ha....har et nett som er litt treigt på 500kbp/s?

 

2: hvor masse koster de i mnd?

 

3:Får man 1 mnd onlinegaming med når du kjøper spillet?

 

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...