Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke greit å vite, siden HDnet er en pay-tv parabol kanal i USA. Får bare søkt på stater i USA på nettsida deres ang. dekning.

Kanskje et eller anna stream-program som viser amerikanske kanaler?

Skrevet

Har sett de japanske versjonene tidligere på justin.tv rundt 9-10 tiden på morgen, norsk tid altså. Men da hadde vel Dream sendetid langt på kveld i Japan(?). Og siden Dream.9 er primetime, i Japan, så tenkte jeg at det ville være en annen tid nå enn før

Skrevet

Noen som vet noe nytt om Simeon Thoresen klarer ikke finne noe nytt på han siden hans første tap tilbake i oktober?

Skrevet
Noen som vet når Dream.9 sendes norsk tid? Så at HD-net skulle sende live, og nå som første runde av Super Hulk Grand Prix er med på kortet frister det enda mer å se showet live

Kanskje du allerede har funnet svaret, men det sendes live 9 om morran norsk tid på tirsdag 26. mai. Bedre frokost-TV kan ikke jeg tenke meg.

Skrevet
Noen som vet når Dream.9 sendes norsk tid? Så at HD-net skulle sende live, og nå som første runde av Super Hulk Grand Prix er med på kortet frister det enda mer å se showet live

Kanskje du allerede har funnet svaret, men det sendes live 9 om morran norsk tid på tirsdag 26. mai. Bedre frokost-TV kan ikke jeg tenke meg.

Hmm... Da må jeg se DREAM på skolen.

At det går på HD-Net er bare bra da, så får vi Kenny og Bas i stedet for japanske kommentatorer. Er nok en stream på justin.tv som sender HD-Net sendingen ;)

Skrevet

Noen som vet om et bra sted eller har invite til en plass hvor jeg kan skaffe UFC episoder? Følgte med på det for ca et halvt år siden og har lyst til å begynne igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...