B@ron Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg trenger en side hvor jeg kan poste en film jeg har laget. Den er på 84 mb så derfor trengs det en del plass å hoste på. En hjemme side eller noe liggnende hvor jeg kan legge den inn på, sånn at venner kan laste ned hadde hvert fint. Endret 11. februar 2005 av B@ron
whom Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 en enkel måte å gjøre det på er å sette opp en 1 gm e-mail: gmail med drive extension. søk på gmail drive og les om det Sjekk også ut freewebs som skal etter hav jeg har hørt, gi deg 100 mb
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 (endret) Du kan søke etter alle mulige gratis webhoteller på siden www.internetplads.dk. Endret 12. februar 2005 av @kd
Den normale mann Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg trenger en side hvor jeg kan poste en film jeg har laget. Den er på 84 mb så derfor trengs det en del plass å hoste på. En hjemme side eller noe liggnende hvor jeg kan legge den inn på, sånn at venner kan laste ned hadde hvert fint. Kan du ikke bare komprmere filmen å legge den på home.online.no Vis du er telenor kunde da. Den er på 50 mb med vanlig adboment
Pantera Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Hvorfor ikke bare sette opp en webserver eller ftp server selv? Og med dagens adsl-linjer, så går 100 mb ganske raskt å overføre. mvh Pantera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå