Idioteque Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Rome Total War har fungert fint før på min pc, men plutselig nektet det å starte. Det kommer opp den røde skjermen der det er mye skrift, men så går den tilbake til Windows. Det som er litt rart er at hvis jeg reinstallerer det, så fungerer det to-tre ganger, før det da igjen ikke vil starte...Hvordan fikser jeg dette? Orker ikke å formatere... Sys. Specs : Xp2800+ Radeon 9800 1024 MB RAM...
havfal Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Rød skjerm med masse skrift? er dette en av de vanlige skjermene, eller noe nytt? virus kan det være, men får det ikke til å stemme hvis allt annet funker. tror ikke så mye på at folk lager virus som kun virker i f.eks R:TW
Idioteque Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Ja...det er en av de vanlige skjermene, den som kommer først når man starter RTW, men kommer liksom ikke videre etter det. Har ikke Adware/spyware på pcen, heller ikke virus iølge Norton 2004, med oppdaterte definisjonsfiler...
havfal Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 norton 2004 tar ikke ad/spyware. last ned spybot og/eller ad-aware. søk med disse.
Idioteque Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 norton 2004 tar ikke ad/spyware. last ned spybot og/eller ad-aware. søk med disse. Hehe, forklarte sikkert litt dårlig i den forrige posten. Jeg har Adaware SE og Microsoft Antispyware Beta som jeg har søkt etter ad/spyware med. Til å søke etter virus med brukte jeg Norton
havfal Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 norton 2004 tar ikke ad/spyware. last ned spybot og/eller ad-aware. søk med disse. Hehe, forklarte sikkert litt dårlig i den forrige posten. Jeg har Adaware SE og Microsoft Antispyware Beta som jeg har søkt etter ad/spyware med. Til å søke etter virus med brukte jeg Norton ok. men last ned spybot-search and destroy også. den har tatt ting som ikke ad-aware tar.
Idioteque Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Nå har jeg søkt med Spybot også, funker fortsatt ikke Jeg tviler på at det er et Adware/Spyware/Virus problem. Jeg hadde et lignende problem med FarCry også, da måtte jeg reinstallere/uninstallere Daemon Tools, dette har jeg prøvd med RTW også, men til ingen nytte. Ingen som vet noe?
Chasseur Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Så du bruker en crack/image fil? Da er det mye verre. Niks, kan nok ikke hjelpe deg da.
Idioteque Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 (endret) Nei, tror du misforstod. Jeg har original RTW, og bruker ikke Image/Crack, bruker CDen. Men jeg har Daemon Tools installert. Jeg har også FarCry originalt, men jeg måtte reinstallere D-Tools av en eller annen grunn da, selv om jeg brukte original CD. Det jeg sier er at det ikke hjelper å reinstallere D-Tools nå... Endret 13. februar 2005 av GuardiaN--
Chasseur Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Ah, da skjønner jeg. Hm nei, da vet ikke jeg. Prøvd å sende mail til activison? De svarer sikkert ikke, men det skader ikke å forsøke.
Idioteque Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Da har jeg løst det Fant ut at det var TuneUp Utilities sin registercleaner som gjorde et eller annet med en eller annen fil i RTWmappa
Chasseur Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Hm. jeg som er fast bruker av TuneUp har aldri merket det samme. Hvilken versjon har du?
Idioteque Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Bruker 30-dagers prøvegreia. Versjon 4.1.2318 Er ganske sikker på at det er TuneUp som ødela ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå