Gå til innhold

Rome Total War starter ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rome Total War har fungert fint før på min pc, men plutselig nektet det å starte. Det kommer opp den røde skjermen der det er mye skrift, men så går den tilbake til Windows.

Det som er litt rart er at hvis jeg reinstallerer det, så fungerer det to-tre ganger, før det da igjen ikke vil starte...Hvordan fikser jeg dette? Orker ikke å formatere...

Sys. Specs :

Xp2800+

Radeon 9800

1024 MB RAM...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rød skjerm med masse skrift? er dette en av de vanlige skjermene, eller noe nytt?

virus kan det være, men får det ikke til å stemme hvis allt annet funker. tror ikke så mye på at folk lager virus som kun virker i f.eks R:TW

Skrevet

Ja...det er en av de vanlige skjermene, den som kommer først når man starter RTW, men kommer liksom ikke videre etter det.

Har ikke Adware/spyware på pcen, heller ikke virus iølge Norton 2004, med oppdaterte definisjonsfiler...

Skrevet
norton 2004 tar ikke ad/spyware. last ned spybot og/eller ad-aware. søk med disse.

Hehe, forklarte sikkert litt dårlig i den forrige posten. Jeg har Adaware SE og Microsoft Antispyware Beta som jeg har søkt etter ad/spyware med. Til å søke etter virus med brukte jeg Norton :)

Skrevet
norton 2004 tar ikke ad/spyware. last ned spybot og/eller ad-aware. søk med disse.

Hehe, forklarte sikkert litt dårlig i den forrige posten. Jeg har Adaware SE og Microsoft Antispyware Beta som jeg har søkt etter ad/spyware med. Til å søke etter virus med brukte jeg Norton :)

ok.

men last ned spybot-search and destroy også. den har tatt ting som ikke ad-aware tar.

Skrevet

Nå har jeg søkt med Spybot også, funker fortsatt ikke :cry:

Jeg tviler på at det er et Adware/Spyware/Virus problem. Jeg hadde et lignende problem med FarCry også, da måtte jeg reinstallere/uninstallere Daemon Tools, dette har jeg prøvd med RTW også, men til ingen nytte.

Ingen som vet noe?

Skrevet (endret)

Nei, tror du misforstod. Jeg har original RTW, og bruker ikke Image/Crack, bruker CDen. Men jeg har Daemon Tools installert. Jeg har også FarCry originalt, men jeg måtte reinstallere D-Tools av en eller annen grunn da, selv om jeg brukte original CD. Det jeg sier er at det ikke hjelper å reinstallere D-Tools nå... :)

Endret av GuardiaN--

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...